Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stellas pannband. Hon har ett enkelt "rundsytt" flätat pannband också till det rödbruna tränset som jag aldrig använder,
ja och ett fult vanligt svart rakt rundsytt. Måste införskaffa ett blingat till det svarta tränset också.
Sådär har jag varit inne på att göra. Blinga själv. Mycket roligare dessutom. Har själv inga pannband, men det var ju dösnyggt på sidostycket. Får nog bli en pysseldag snart.
Köpte faktiskt ett nytt pannband till Stella idag, har ingen bild, men det är ett svängt pannband med mörkgrå stenar i fyra rader.
Tror det blir bra till det svarta tränset. Stella blir så ful i vitt bling i och med att hon har så mycket vitt själv.
Just nu har jag en hel hög nästan likadana pannband liggandes hemma! Blir lika glad varje gång jag ser dem, bara älskar skenet som blir i vaxade glaspärlor Ärligt talat blir jag lite lycklig bara av att titta i asken där jag har alla lösa pärlor, men på pannband är de ju förstås ännu snyggare
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...