Show me your pannbands :P

Sv: Show me your pannbands :P

Frågar som flera andra vart hittar man de där pannbanden som man kan använda som grund?

Inte den blekaste, jag gör mina själv. Gissar att folk köper billiga raka med ett spår i och sen böjer dem?

Aha, du rent syr öädret från början!

Släta pannband finns ju men jag har inte sett några med spår i.

Stämmer. Vill ha exakt en särskild böj på dem, finns inte att köpa. Inte så mkt till val då :P

jo men typ såna med nån kedja i eller nåt sånt. och så river man bort kedjan och sätter dit pärlor istället. sett nånstans att nån gjort så.

29296805.jpg

Har många udda pannband. Här är ett av dem. (har inte så många på bild)

22567162.jpg

och här är några till.

dsc_00422.jpg

Mitt pannband som jag slängde ihop en kväll...
Nu är jag lite trött på de och funderar på att göra ett nytt...

Skitsnyggt!

Kl

Själv har jag inga roliga pannband värda att visas men fick lite insperation vad jag kan göra med dom nu:p

kl*

Någon som vet hur jag ska klura ut längden samt hur mkt böjt ett pannband ska vara, ska rita en skiss på det men vet inte hur jag vet att det är tillräckligt böjt, har inget pannband att mäta på :/

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 651
Senast: Ajda
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
4 106
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Vi börjar närma oss projektet renovera kök efter att ha funderat på det sedan vi flyttade in för typ 6 år sedan :D Huset vi bor i har... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 105
Senast: Magnum
·
Mat Skulle behöva lite inspiration på billiga storkok som går fint att frysa in i matlådor. Fokus på protein och gör helst storkok där... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 848
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka