Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lång rygg har han nu?Santo har fått ett nytt täcke, det andra visade han skinkorna i som vanligt när det är lagom på längden så drunknar han i det men ett plus för dragskon i halsen och svärmor satte kardborre runt ryggen istället för knäppe tunnis!
Hur lång rygg har han nu?
Oj. Då är han t.o.m. för lång för det varma valptäcke jag köpte till Ebrah (som hon hann växa ur innan det blev kallt nog att använda det...). Hade kunnat skicka det till dig annars, men det är nog 45cm i ryggen.50cm i täcket!
Oj. Då är han t.o.m. för lång för det varma valptäcke jag köpte till Ebrah (som hon hann växa ur innan det blev kallt nog att använda det...). Hade kunnat skicka det till dig annars, men det är nog 45cm i ryggen.
Kan vi ta det med tävlingsböcker en runda till?
Jag har haft SKKs och SHUs till mina gamla hundar, men vill spara dem som de är och har inte kommit mig för att köpa någon till Choice. Nu behöver dessutom unghunden också en. Till Chojjan har jag allt i en tunn pärm med plastfickor, men det är tråkigt och inte så himl praktiskt, den är i A4 så det är lite stort.
Men, jag har ju tex inte hundarna i Agria, så då tar det emot att göra "reklam" för dem. Hööks variant känns liten och med för få fickor? Hade gärna haft med namn eller något fint, utan att det kostar en förmögenhet. Vad finns det mer utöver det vanliga?
Ujhuj vilken tjusig en Min kombogrej är klart ful jämfört med denHar köpt en fantastisk kombinerad godisficka/nummerlappshållare till utställningarna
Ujhuj vilken tjusig en Min kombogrej är klart ful jämfört med den
Men jag är ingen bling-bling människa juHaha, du får uppgradera dig
Om du har möjlighet så får du gärna göra detFanns en S kvar när jag köpte min. Kan köpa och skicka om du vill? Om den fortfarande finns kvar då.
Då ska jag kika om den finns kvar.Om du har möjlighet så får du gärna göra det
Oj. Då är han t.o.m. för lång för det varma valptäcke jag köpte till Ebrah (som hon hann växa ur innan det blev kallt nog att använda det...). Hade kunnat skicka det till dig annars, men det är nog 45cm i ryggen.
Vad kallas en sån där? Inser att jag kommer spendera lite tid i utställningsringen i år, den såg smidig ut!Har köpt en fantastisk kombinerad godisficka/nummerlappshållare till utställningarna
Vad kallas en sån där? Inser att jag kommer spendera lite tid i utställningsringen i år, den såg smidig ut!
Ja! Gör gärna detJadu, godisficka/nummerlappshållare kan PMa om du vill köpa