Brindle? Den hanen (finns bara en i Sverige) är en konstant tokglad hund ska leta upp bilden på honom igenHm, nej, jag har för mig att han var lite mörkare, brindle kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brindle? Den hanen (finns bara en i Sverige) är en konstant tokglad hund ska leta upp bilden på honom igenHm, nej, jag har för mig att han var lite mörkare, brindle kanske?
Här är brindlehanen, ingen svans upp mot magen därHm, nej, jag har för mig att han var lite mörkare, brindle kanske?
Här är brindlehanen, ingen svans upp mot magen där
Kanske nog med trådkap nu förresten?
Oh ja, väldigt hjälpsamt då var den nog svart och det är... De flestaNope, inte den heller
Måste försöka leta reda på tråden där du lade upp bilden, men kan verkligen inte minnas vilken det var... Han var mörkare än så, men med mycket päls på öronen. Hjälpsamt va? Tror att han vunnit en del på utställning?
Men jo, kanske tillräckligt med trådkap
Kul! Har också precis installerat allt. Vad blev det för Bilbur?Har precis beställt hem det sista som matskålar, bädd, tugghorn osv.
Buren till bilen kom idag! Så nu är vi nog snart redo för det lilla pyret.
Det blev en artfex medium bred. Hoppas det duger åt prinsessan.Kul! Har också precis installerat allt. Vad blev det för Bilbur?
Kollade också på det men blev en Mim till donnanDet blev en artfex medium bred. Hoppas det duger åt prinsessan.
När får du hem din lilla?
Inte förrens i början av januari! Väntan är olidlig!Kollade också på det men blev en Mim till donnan
13 december hämtar jag henne, när kommer eran?
Min är inte ens född änInte förrens i början av januari! Väntan är olidlig!
Haha! Jag är glad att vi kommit över det stadiet iaf.Min är inte ens född än
I lite bättre tid än mig jag förstod inte riktigt att de fanns på riktigt förrän jag träffade domInte förrens i början av januari! Väntan är olidlig!
Jag gillar deras täcken stenhårt och hade sååå gärna velat haft. Tyvärr gick dom lite väl långt ner vid frambenen på mina kortbeningar och hindrade deras rörelser i och med det. Gräsligt synd.
Har shoppat lysande halsband till hundarna, laddningsbara! Nu väntar jag på att de ska komma hem och hoppas på att de är bra