Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, nej, jag har för mig att han var lite mörkare, brindle kanske?
Här är brindlehanen, ingen svans upp mot magen där ;)
61241_1343671152.jpg

Kanske nog med trådkap nu förresten? :angel:

Här är brindlehanen, ingen svans upp mot magen där ;)
61241_1343671152.jpg

Kanske nog med trådkap nu förresten? :angel:

Nope, inte den heller :D
Måste försöka leta reda på tråden där du lade upp bilden, men kan verkligen inte minnas vilken det var... Han var mörkare än så, men med mycket päls på öronen. Hjälpsamt va? :D Tror att han vunnit en del på utställning?

Men jo, kanske tillräckligt med trådkap :angel:

Nope, inte den heller :D
Måste försöka leta reda på tråden där du lade upp bilden, men kan verkligen inte minnas vilken det var... Han var mörkare än så, men med mycket päls på öronen. Hjälpsamt va? :D Tror att han vunnit en del på utställning?

Men jo, kanske tillräckligt med trådkap :angel:
Oh ja, väldigt hjälpsamt :D då var den nog svart och det är... De flesta :D

Fyndat ett nytt Helsitar softshelltäcke värt över 700 kr för 250 inkl frakt!! Och det satt ASSNYGGT! Bra reflexer oxå!

Jag gillar deras täcken stenhårt och hade sååå gärna velat haft. Tyvärr gick dom lite väl långt ner vid frambenen på mina kortbeningar och hindrade deras rörelser i och med det. Gräsligt synd.

Fenna min yngsta har fått ett nytt täcke med stjärnor på från Hööks, idag blev det även akutshopping av Espree Balsam, karda och favoritgodiset av något märke jag inte har någon koll på. :)

Tänkte bara hoppa in och säga att jag löste Laddas skav av vildsvinsvästen utan att göra några större inköp - jag klippte sönder ett par halvtjocka strumpbyxor där jag trädde hennes huvud genom ena benhålet och frambenen genom det andra. Midjan var såpass elastisk att den slöt om bra, så det verkar ha legat väldigt stilla utan att korva sig. Klippte upp lite i "grenen" vid bröstet så att hon fick full rörlighet för frambenen och sedan var det klart :D

Vi har varit på Hööks för lite shopping.
En crappy bild på inköpen:
image_zpswjlmkusu.jpeg

Julleksak (speciellt utvald av valpen), sele, bajspåsar och en tröja som visade sig vara för liten när den väl provades på hemmaplan...

Och jag har inte köpt, men söker bra och värmande täcken/overaller i olika utformningar till Olle. Han är typ strl 45-47 och är ju rätt nätt i kroppen, allt blir lätt för brett. Någon som har tips?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur