Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur att jag gjort ett klipp,för jag köpte 2st,en i vinröd/grå i storlek 35cm oxå,men den får nog säljas på tradera,då den kommer bli för stor.
Egentligen hade jag velat ha den färgen till lillan,,men då varje storlek bara finns i 2 färger,så gick ju inte det (30cm är rosa eller grön)
Jag gick in i butiken utan att se att det var lagerrensning Hittade inget speciellt som jag ville ha/behövde. Så precis vid utgången hittade jag en korg med Hurtta täcken till halva, halva reapriset!!
Så det blev ett regntäcke, till ett mycket överkomligt pris! Orginalpriset låg på 629:- och jag betalade hela 157:-
Sambon var inte lika nöjd över färgvalet, men vad gör det tyckte Bessy blev himla fin i sin nya regnkappa!!
Första gången jag sett det täcket i närbild på en hund - det ser riktigt vettigt ut. Det är väl ingen magplatta på den väl ? Jag blir nämligen galen på dom Hurtta täcken jag har, där regntäcket tar in vatten under magplattan (kortbenta hundar skyfflar in vattnet...) och likaså med värmetäcket att snö åker in. Vill ha täcken utan magplatta då det ändå inte fyller någon funktion - snarare tvärtom
Men lillan då
Hon ser ut som Dobby i Harry Potter
Låter kanon. Nu använder vi inte täcke speciellt ofta, men dom gånger vi gör det så vill jag det ska vara funktionellt
Men så skumt - den finns inte längre med på Hurttas egna hemsida ? Har den redan utgått ur sortimentet
Jag blir nämligen galen på dom Hurtta täcken jag har, där regntäcket tar in vatten under magplattan (kortbenta hundar skyfflar in vattnet...) och likaså med värmetäcket att snö åker in. Vill ha täcken utan magplatta då det ändå inte fyller någon funktion - snarare tvärtom
Du är tokig - magplatta är ju det ultimata alternativet till att behöva duscha "raggarsträng" efter varje promenad