Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Va?! Behöver jag inte 17 olika koppel, halsband, selar, jackor osv tiill varje hund i olika färger och material? :eek: :eek: :eek:

Våga inte säga det högt så min sambo kan höra! Då jävlar! :rage:

:D

Nya mat och vattenskålar blev det igår :) Lite spontanshopping är alltid kul :D
2dvud8x.jpg

Lillan fick en ny Hurtta tröja idag från utlandet.Lite stor men hon växer nog i den.
rfuf.jpg

Även jag har handlat en del, men det blev ganska billigt då jag har 30 min resväg till Gekås!!! :) Köpte ett täcke, matskål, dyna, ja.. Lite små saker. Även köpt en sele men den på Hööks, faktiskt samma pris som på Gekås. Nu är jag ute efter ett halsband med, just nu går hon i min gamla hunds men det är ju blått... :p Måste ju åtminstone ha ett rött då min sambo vägrar roa!! :D

Lilla vovvan i selen!! :)
524499_10151667095056927_1243563251_n.jpg

Måste ju åtminstone ha ett rött då min sambo vägrar roa!! :D

Alltså, vissa saker frågar man inte om utan man bara gör.
Detta med rosa koppel, halsband, selar, täcken eller vad det nu är är exempel på sånt man inte frågar om.
Vår tik skulle aldrig fått ha rosa om sambon fick följa med till affären, därför frågade jag inte om färg och han fick inte följa med till butiken heller.
Nu är det redan inhandlat så då kan han inte gnälla :D

Alltså, vissa saker frågar man inte om utan man bara gör.
Detta med rosa koppel, halsband, selar, täcken eller vad det nu är är exempel på sånt man inte frågar om.
Vår tik skulle aldrig fått ha rosa om sambon fick följa med till affären, därför frågade jag inte om färg och han fick inte följa med till butiken heller.
Nu är det redan inhandlat så då kan han inte gnälla :D

Jag kom i alla fall hem med en rosa bädd och den har han inte ens kommenterat!! :D Så det är väl bara att shoppa hem prylar i "smyg" som du säger!! ;)

Jag kom i alla fall hem med en rosa bädd och den har han inte ens kommenterat!! :D Så det är väl bara att shoppa hem prylar i "smyg" som du säger!! ;)

Men små töser passar ju i rosa :love:
Det förstår nog till och med karln din :)

Iof passar små söta pojkar i rosa också, men skulle mina grabbar gå omkring med rosa koppel då skulle sambon min köpa nya...

Min sambo vägrade att jag skulle köpa något rosa till vår grabb. Sen köpte jag två rosa reflexkoppel med ursäkten - DU behöver ju inte använda det, för jag har köpt ett med döskallar på till dig. Gissa vem som mest använde de rosa kopplen? :angel:

Fast min hund har en sådan! Köpte den på vår vanliga djuraffär!

Skärmavbild-2013-11-05-kl.-23.29.30.png

Dålig bild men ser åtminstone ut att vara samma? Den jag köpte har också dragsko i halsen och exakt samma mönster.
(O.B.S! Hon brukar inte ha en blombrosch på sig..)

Men va fan! Jag har ju sökt med ljus o lykta och googlat mm.:banghead:
Ja,ja,det får jag väl leva med. Ser på färgen att våra har samma storlek.:D

Men va fan! Jag har ju sökt med ljus o lykta och googlat mm.:banghead:
Ja,ja,det får jag väl leva med. Ser på färgen att våra har samma storlek.:D

Ehh va?

Den tröjan i den färgen finns ju på flera svenska webshopar + att den finns i de djurbutiker jag brukar besöka...
Sneglade på den rosa länge och väl förra helgen men jag har ju ingen vovve som behöver en rosa tröja :(

Glömde jag tala om att google inte är min vän :D
I hela 24 timmar fick jag leva i tron om att jag gjort ett klipp :crazy:

Hur upplever ni de stickade tröjorna från hurtta? Är de varma?

Jag är klart impad,dom är inte så luftiga som andra stickade tröjor brukar vara utan känns nästan spm ett tyg (flummig förklaring :o )
Idag hade Gissa den i bilen under ett stilleständ på ca 1 timme (+4) och hon var barm o go när jag kom tillbaka.

Vilken tur att jag gjort ett klipp,för jag köpte 2st,en i vinröd/grå i storlek 35cm oxå,men den får nog säljas på tradera,då den kommer bli för stor.
Egentligen hade jag velat ha den färgen till lillan,,men då varje storlek bara finns i 2 färger,så gick ju inte det (30cm är rosa eller grön)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
797
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
491
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka