Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte en ny leksak till Klura på Gotland:

69526922-YKefy.jpg

Så blev det lite eBay-shopping såhär innan läggdags:

$_12.JPG

$_12.JPG

$_12.JPG

$_12.JPG

Winzi är fortfarande lika halt idag och nu känns det lite svullet så får bli röntgen idag.
Vill helst inte ge någon smärtis då vi ska tävla i slutet av månaden men blir hon inte bättre eller om det är en fraktur (tror inte det) så får hon självklart det!

Dahlia vet jag sjutton vad jag ska göra med. Åt sin frukost idag men långsammare än vanligt men hon verkade sugen i alla fall för stod vid skåpet till maten innan och väntade.
Låg och skakade i sängen igår kväll och slutade inte förrän jag la en varm vetekudde omkring henne. Hon har väl ont men frågan är om det är ryggen eller annat. Fått metacam i 3 dagar nu igen och igår kväll även muskelavslappnande.

Jag är sjukt sugen på deras caribou i militärgrön. En kollega har den och den är så fin! Passar lika bra på stan som på hundpromenad eller träning med hundarna.
Har provat den och gillar materialet och kvaliteten.
Åh det var den jag såg på mässan idag! Provade den aldrig men jag kanske måste göra det om vi ska dit igen!

Hade min Gekås debut igår. :D Men alltså fy bubblan vilket dåligt utbud de hade för hund? :nailbiting:Tänkte leta efter lite billiga valpgrejor men det enda bra var typ bäddarna och lite av godiset...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
810
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?