Eller:Jaså, det är så det går till?
1. Beställa
2. Berätta?
1. Beställa
2. Låtsas att det är något gammalt som vi har haft jättelänge..
Detta kommer dock inte att fungera med ett tält.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller:Jaså, det är så det går till?
1. Beställa
2. Berätta?
Ja jag kommer ihåg det, jag har suktat länge! Du har väl kopplen med?Jag älskar dom halsbanden - så mjuka och fina Skalman har ett limegrönt, Polly ett rosa och Mini en äldre färgmodell i ljusare ljung-rosa
Min han märker ju knappt att jag shoppat nått.Eller:
1. Beställa
2. Låtsas att det är något gammalt som vi har haft jättelänge..
Detta kommer dock inte att fungera med ett tält.
Ja och det är mina bästa koppel. Så sköna att hålla iJa jag kommer ihåg det, jag har suktat länge! Du har väl kopplen med?
Min han märker ju knappt att jag shoppat nått.
Förutom nu när han måste skjutsa mig så jag kan hämta paketen. Nu har han stenkoll helt plötsligt.
Dom där ihopfällbara skålarna är kanon att ha med i bilen.Köpte en ny leksak till Klura på Gotland:
Så blev det lite eBay-shopping såhär innan läggdags:
Dom där ihopfällbara skålarna är kanon att ha med i bilen.
@Malibu_Stacy tror sista inlägget hamnade i fel tråd
Nån som har pinewoods jacka eller väst?
Åh det var den jag såg på mässan idag! Provade den aldrig men jag kanske måste göra det om vi ska dit igen!Jag är sjukt sugen på deras caribou i militärgrön. En kollega har den och den är så fin! Passar lika bra på stan som på hundpromenad eller träning med hundarna.
Har provat den och gillar materialet och kvaliteten.
Åh det var den jag såg på mässan idag! Provade den aldrig men jag kanske måste göra det om vi ska dit igen!
Noliamässan, UmeåMässa?
Var är du?
Nån som är sugen på leksaken?
Kanske en liten en.. Hade fullt sjå att hinna ta bilden innan leksaken blev snodd!Nån som är sugen på leksaken?