Så får du träffa den icke rastypiska vovven med.Just nu står hon mitt på gräsmattan o regnet häller ner.
Vad är Gissa för ett mystiskt djur egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så får du träffa den icke rastypiska vovven med.Just nu står hon mitt på gräsmattan o regnet häller ner.
Vad är Gissa för ett mystiskt djur egentligen?
Brukshund i pinscher kläder
Skyller allt på @Blueberry
Pilatesboll och 4 täcken................likadana fleece täcken till damerna och ett regntäcke till knarket o så ett JB Collection täcke dom får dela på för det fanns bara 1 i rätt storlek.
Nu är bara frågan vad vi ska göra med bollen
Jag har Engelsons väst "Tollarp". Mycket nöjd med den!Bästa hundförarvästen? Har en grön från Arrak nu men vill ha en svart istället.
Den ska inte vara oformlig, det ska vara ryggficka och fickorna fram måste gå att stänga.
Vad har ni för västar och är ni nöjda?
Arraks svarta softshell väst -älskar, men blir lite varm på sommaren. Har den tryckt med klubbloggan så brukar tävla i den trots värmen.Bästa hundförarvästen? Har en grön från Arrak nu men vill ha en svart istället.
Den ska inte vara oformlig, det ska vara ryggficka och fickorna fram måste gå att stänga.
Bästa hundförarvästen? Har en grön från Arrak nu men vill ha en svart istället.
Jag som funderat vad jag ska använda inteckningskorten till. Kanske måste bli en väst!Jag är också på jakt efter en till!
Har Hööks äldre modell som inte finns längre med mitt och ena hundens namn broderat. Är jättenöjd med den västen men behöver en till då jag tävlar med andra hunden också
Jag har faktiskt varit lite sugen på SKKs modell. En kompis har den och den har en stor ryggficka som liksom går runt lite på sidorna också och modellen är riktigt snygg. Den enda som stör mig är de gröna detaljerna.
Hurttas är för dyr för min smak.
Kikat både på Arrak och Hööks nya modell.
JAAA! Tänkte precis fråga om någon annan sett dem. Ääääälskar den röda selen och 11 (?) mm blå/röda koppletHm, Hurttas nya färger Jag som inte använder Hurtta..shit vad sugen jag blev
Jag är kär i lila!JAAA! Tänkte precis fråga om någon annan sett dem. Ääääälskar den röda selen och 11 (?) mm blå/röda kopplet
En kanin-pip till utställningarna och lite klövar