Jag köpte kaninpipar till mina, väldigt uppskattade!!
(Billy dödade sin på 8 minuter...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte kaninpipar till mina, väldigt uppskattade!!
(Billy dödade sin på 8 minuter...)
Åh, lila och röd..! Undrar om jag kan sy något liknande till dårarna, så att jag kan få en vettig modell på sakerna.Hm, Hurttas nya färger Jag som inte använder Hurtta..shit vad sugen jag blev
Är ingen större fan av Hurtta heller men det lila och röda.Hm, Hurttas nya färger Jag som inte använder Hurtta..shit vad sugen jag blev
Ååh det rosa! Vart?
Äh nu hade jag suktat länge nog
Det är alacs! Köpte det på alacs outletshop, finns på bla djurmaxi ocksåÅåh det rosa! Vart?
Nog borde väl den räcka, särskillt till buren. Blev osäker hur stort tältet är, men du kanske kan ta något ungefär lika stort (ett täcke?) och lägga över tältet och se hur det blirVilken storlek på silverduk ska man ha? Tror inte jag kommer använda den så mycket på bilen för det är sällan jag lämnar Minn i bil. Tanken är att använda den på buren och eventuellt på vårt lilla utställningstält, har ett sånt lila popup. Tycker alla återförsäljare verkar ha olika storlekar på silverduk. Räcker 1,5x2 m eller är det bättre med en större?
Nog borde väl den räcka, särskillt till buren. Blev osäker hur stort tältet är, men du kanske kan ta något ungefär lika stort (ett täcke?) och lägga över tältet och se hur det blir
Smart att testa med en filt eller täcke eller liknande.
Tältet är ett sånt här och är 150x150 i botten och sen smalnar det av uppåt.
Det är köpt hos 4 dogs, finns en lite större modell nu också.Vart har du köpt ditt tält?
Det är köpt hos 4 dogs, finns en lite större modell nu också.
Jag älskar dom halsbanden - så mjuka och fina Skalman har ett limegrönt, Polly ett rosa och Mini en äldre färgmodell i ljusare ljung-rosa
Äh nu hade jag suktat länge nog
Vart har du köpt ditt tält?
Nu har jag beställt ett tält! Erat fel!Det är köpt hos 4 dogs, finns en lite större modell nu också.
Nu har jag beställt ett tält! Erat fel!
Ni får ta det med min sambo sen!Förlåt
Ni får ta det med min sambo sen!