Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hööks, Agria shop, Globus sportVilka säljer canvasburar?
4dogs, Propet, Dogmania, Hansesgården. Nån fler?
Vilka säljer canvasburar?
4dogs, Propet, Dogmania, Hansesgården. Nån fler?
Tror att Rustas/Hööks var för små för mina :/Min bästa är från rusta
Hööks har/hade samma konstruktion.
Snygg hund juKöpt en Rukka sele i turkos till Klura. Så hon ska matcha de andra som har likadan modell men i rosa och orange
Fanns ingen bättre bild
Har ni sett att Hööks nu har en kopia på ruffwear-selarna? Jag tycker det är väldigt fult att de så tydligt kopierar andras produkter, samtidigt så tycker jag att ruffwears selar är för dyra... Nu hoppas jag lite på att Hööks ska släppa den där selen i roligare färger också, för de nya färgerna på Ruffwears selar imponerade inte på mig, de färger jag ville ha fanns bara på fel modell på sele.
Ganska lika va?
Ruffwear:
Hööks:
Jag tänkte att det var en ful representantSnygg hund ju
Jag tänkte att det var en ful representant
Har ni sett att Hööks nu har en kopia på ruffwear-selarna? Jag tycker det är väldigt fult att de så tydligt kopierar andras produkter, samtidigt så tycker jag att ruffwears selar är för dyra... Nu hoppas jag lite på att Hööks ska släppa den där selen i roligare färger också, för de nya färgerna på Ruffwears selar imponerade inte på mig, de färger jag ville ha fanns bara på fel modell på sele.
Ganska lika va?
Ruffwear:
Hööks:
Åhfan, det hade jag ingen aning om! Verkligen fult ja...Jag, som är lite "i branschen" numera, märker att det är oftast fabrikerna som söker upp och säljer till andra, inte tvärtom. Det är ju busenkelt för dem att säga att "vi har en ny produkt, kolla vad tjusig!" och sälja samma sak till flera aktörer. Väldigt lukrativt att sälja samma till flera, såklart. (Det är med andra ord inte ens säkert att den ena köparen vet vilken konkurrent som satte produkten i produktion eller att den finns hos flera.)
Jag har hittills bara träffat på en (!) fabrik som var "trogen" och nekade oss att köpa produkter som kunde konkurrera med deras första kund. Det kändes fint. Dock låg fabriken i Italien och inte i Asien, så det är antagligen därför.
Ja, det är en rätt ful marknad.
Glömmer aldrig när min syster köpte ett par benskydd i mellanprisklass, i förpackning låg ett skydd med rätt märke och ett skydd med ett helt annat märke.Jag, som är lite "i branschen" numera, märker att det är oftast fabrikerna som söker upp och säljer till andra, inte tvärtom. Det är ju busenkelt för dem att säga att "vi har en ny produkt, kolla vad tjusig!" och sälja samma sak till flera aktörer. Väldigt lukrativt att sälja samma till flera, såklart. (Det är med andra ord inte ens säkert att den ena köparen vet vilken konkurrent som satte produkten i produktion eller att den finns hos flera.)
Jag har hittills bara träffat på en (!) fabrik som var "trogen" och nekade oss att köpa produkter som kunde konkurrera med deras första kund. Det kändes fint. Dock låg fabriken i Italien och inte i Asien, så det är antagligen därför.
Ja, det är en rätt ful marknad.
Glömmer aldrig när min syster köpte ett par benskydd i mellanprisklass, i förpackning låg ett skydd med rätt märke och ett skydd med ett helt annat märke.
Beställde två flaskor Nutrolin Skin & Coat häromdagen och hämtade ut idag. En till mig och en till uppfödaren, så får vi prova och se om det blir någon skillnad i pälsen
Tänkte att det var värt att testa en olja som inte baseras på fisk och inte ren linfröolja heller då jag vill ge så liten mängd som möjligt så att det inte fastnar i skägget och luktar pecka är jättekänslig för sånt!
Behöver bara ge ungefär 1/2 tesked per dag så förhoppningvis går det bra