Åh, jag är sugen på ett nytt finhalsband till Frank men samtidigt känns det onödigt när jag har så många. Hur många kan man rättfärdiga liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså ganska många tycker jag... Det tycker inte sambon dock. Men klart han är värd ett nytt finhalsband Något särskilt du tänkt dig? Ifall man behöver ett likadantÅh, jag är sugen på ett nytt finhalsband till Frank men samtidigt känns det onödigt när jag har så många. Hur många kan man rättfärdiga liksom?
Alltså ganska många tycker jag... Det tycker inte sambon dock. Men klart han är värd ett nytt finhalsband Något särskilt du tänkt dig? Ifall man behöver ett likadant
Det ljusa på honom båda är väldigt fina!Jag tror min sambo känner likadant, men om jag smugglar in det och hänger upp det i garderoben så kanske han inte märker nått. Och den dagen jag plockar fram det och han frågar om det är nytt så jag kan svara "äh, nej det är jättegammalt"
Såhär ser det ut (och så råkar det ju finnas ett matchande koppel också men jag kan inte bestämma mig om det ljusa eller mörka är snyggast.
Båda var jättefina men gillar det ljusa bästJag tror min sambo känner likadant, men om jag smugglar in det och hänger upp det i garderoben så kanske han inte märker nått. Och den dagen jag plockar fram det och han frågar om det är nytt så jag kan svara "äh, nej det är jättegammalt"
Såhär ser det ut (och så råkar det ju finnas ett matchande koppel också men jag kan inte bestämma mig om det ljusa eller mörka är snyggast.
Jag tror min sambo känner likadant, men om jag smugglar in det och hänger upp det i garderoben så kanske han inte märker nått. Och den dagen jag plockar fram det och han frågar om det är nytt så jag kan svara "äh, nej det är jättegammalt"
Vart har du hittat dom?
Så brukar jag göra med allt jag köper!Jag tror min sambo känner likadant, men om jag smugglar in det och hänger upp det i garderoben så kanske han inte märker nått. Och den dagen jag plockar fram det och han frågar om det är nytt så jag kan svara "äh, nej det är jättegammalt"
1till skogspromenadDet finns ingen hejd på hur många halsband en kan ha!
Tack för tipset! Det är just de där, så som du hade, att den ska va ställbar som jag är ute efter. Funderar juh just på vilken storlek man kunde köpa åt en sheltie... har juh en mega just nu... lite tung o bära med sig...Jag hadd en röd trixie-sele när mina var små, otroligt ställbar och funkade under en väldigt lång tid! När jag är på utställning har jag en canvashage från 4dogs, de har även tygburar i olika storlek.
Vad har dvärg "snuser" flickor för storlek på täcken tex?
Kan jag köpa nya eller kan Gissas passa? Hon har 30cm i både halsband o täcke om dom är normalstora.
Så det blev inte mycket nytt att köpaEftersom du ska ha en svart och silver och de ofta drar åt det större hållet kommer hon nog ha 35 cm i täcke när hon är färdigvuxen.
Mina två har 30 och 33 cm i täcken men då är de mindre tikar. 35 cm är för stort för dom men kommer nog bli lagom till valpen sen.
Halsband brukar vara storlek 30 cm
Generellt sätt kan det vara rätt svårt att hitta bra täcken då de har kraftig benstomme och bröstkorg och många täcken verkar vara gjorda för smala småhundar typ pudel. Sen har de ju en svans som går uppåt vilket också gör att täcken inte går att använda om det skulle vara lite för långt.
Så det blev inte mycket nytt att köpa
Så det hjälper inte att Gissa har runt 30 täcken och merparten är aldrig användaJooo då ny hund = nya grejer hänger man i den här tråden så är det ett måste!