Skåning!
Har en butik 40 minuter från mig, tänkte om det fanns varor kvar kan det vara lönt att åka in. Men till Stockholm kör jag inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skåning!
Har en butik 40 minuter från mig, tänkte om det fanns varor kvar kan det vara lönt att åka in. Men till Stockholm kör jag inte.
Ja, Enebyängen är strax norr om Stockholm (vet inte var du bor)
Enebyängen ligger i Danderyd.Är det inte den som ligger vid typ Danderyd?
Enebyängen ligger i Danderyd.
Avfart Danderyds kyrka och kör mot Enebyberg.
Precis samma för mig! Ett enda gjorde att jag aldrig vill köpa ngt annat.Älskar älskar älskar. Alltså vilken skillnad det är mot Amigo. Nu vill jag ju ha fler Rambotäcken.Visa bifogad fil 24369
Älskar älskar älskar. Alltså vilken skillnad det är mot Amigo. Nu vill jag ju ha fler Rambotäcken.Visa bifogad fil 24369
Prova PE så får du en ny kärlekÄlskar älskar älskar. Alltså vilken skillnad det är mot Amigo. Nu vill jag ju ha fler Rambotäcken.Visa bifogad fil 24369
Jag har sålt mina wug. De var anledningen att hästarna bara hade halv man när tävlingssäsongen började, så har bytt ut till avtagbar hals på alla utetäcken . Utetäckena är dock från Amigo och de får vackert duga .Välkommen i dyra klubben. Jag tror medlemskapet är livslångt.
Dock måste de göra ett 100 grams wug snart damnit
Tycker att de ser så vansinnigt tunga och klumpiga ut!Prova PE så får du en ny kärlek
Med liner i så väger de en del, men det gör Rambo också. Jag är dock nöjd med kvaliteten och priset, betalade 3500 för ett utetäcke 100g, en liner 100g, en liner 200g, en liner 300g, en hals 100g och en hals200g.Tycker att de ser så vansinnigt tunga och klumpiga ut!
Det kan nog vara lite modellberoende. Jag tycker inte det är nån skillnad på de jag har och HW. Däremot är PE lättare än Shire. Sen blev jag så löjligt besviken på mitt enda Rambo-täcke jag investerat i, så jag är nog väldigt svårimponerad på deras grejer.Tycker att de ser så vansinnigt tunga och klumpiga ut!
Jag har sålt mina wug. De var anledningen att hästarna bara hade halv man när tävlingssäsongen började, så har bytt ut till avtagbar hals på alla utetäcken . Utetäckena är dock från Amigo och de får vackert duga .
Shoppat ett täcke, en grimma och 4 höpåsar. Ska beställa lite mer senare ikväll.
Hämtar häst nästa vecka
Spännande! Kanske är OT men vad är det för något? Visst köpte du en förra året också?
Har köpt ett par freejumps, begagnade men ändå. Har väldigt lätt för att tappa stigbyglarna så hoppas den breda plattan med piggar ska hjälpa.