Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken modell är bäst?Prova PE så får du en ny kärlek
Vi har haft kallare än -20 i typ en vecka, så jag beställde tunna innerhandskar från bucken.
Idag var det såklart "bara" -13, men dom fungerade utmärkt! Typ 1200kr, tips!
Visa bifogad fil 24379
Ja, men dom är väldigt, väldigt tunna(kan skriva på telefonen utan problem) och jag tror man skulle nöta ut dom onödigt fort.Funkar de utan vantar över?
Ja, men dom är väldigt, väldigt tunna(kan skriva på telefonen utan problem) och jag tror man skulle nöta ut dom onödigt fort.
Jag har ett par tunnare vantar över och det fungerar kanon!
Dom har även fodrade och förstärkta modeller för lite mer pengar
Jo, det är antingen eller, absolut. Med tunna vantar skulle mina fingrar trilla av, så det är inte ett alternativ för migDe mer förstärka än ofta så otympliga :/ Jag fryser lätt och som fan men vill ha tunna vantar. Mission impossible typ
Jag är så löjlig förtjust, idag, -16,5 och varma händer!!! (då gjorde jag dessutom i ordning hästen i hagen, tränade och fixade, mockade hagen och packade höpåsar utomhus. Fick stänga av vantarna när jag ridit och gjorde resten med dom avstängda) hade dom inställda på steg 2/3. Nästa år ska jag köpa sulor också.Jo, det är antingen eller, absolut. Med tunna vantar skulle mina fingrar trilla av, så det är inte ett alternativ för mig
Man kan ju hitta ett par vindtäta, tunna vantar att ha ovanpå, om man letar lite? Men smidig kan man nog ändå inte kalla dom, det är ju långa vantar med ett litet batteri på handleden.
Visa bifogad fil 24419
Köpte lite saker igår på hööks rea och beställde idag ett träns till en häst jag inte ens köpt än
Shoppat ett täcke, en grimma och 4 höpåsar. Ska beställa lite mer senare ikväll.
Hämtar häst nästa vecka
Jag har bara de med helhals, men @the_connemara har fler och vet nog mer själv är jag sugen på att testa halvhalsvarianten.Vilken modell är bäst?
Tränset jag köpt
Men whaaaaat, gud så snyggt!! Är det ett från Hööks?!
Nej beställde på https://alequi.se/
Lätt det dyraste träns jag någonsin köper men det var på 50% rea när jag handlade
Åh då tittade jag på det tränset under rean, men tänkte att jag har många nog ändå. Är det så fint i lädret som det ser ut att vara på bild?