Maria Wolmestam, den här är special efter hans utseende men det finns andra vanliga också. Hon gör tagelarmband också, det ska jag också köpa med berlock som Caspians stjärn..Jättefin, har du beställt den någonstans ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maria Wolmestam, den här är special efter hans utseende men det finns andra vanliga också. Hon gör tagelarmband också, det ska jag också köpa med berlock som Caspians stjärn..Jättefin, har du beställt den någonstans ifrån?
Kul, det måste jag kolla uppMaria Wolmestam, den här är special efter hans utseende men det finns andra vanliga också. Hon gör tagelarmband också, det ska jag också köpa med berlock som Caspians stjärn..
vart är det rea på Horseware? Min nya lilla har typ 130-135 i täcken. Trodde aldrig jag skulle ha en så liten häst igen, så jag sålde mina sista 135-täcken förra året . Nu är han bara två, men jag hade velat ha ett täcke "utifallatt".Jag var på hästloppis nyligen och shoppade. Hittade ett jättefint Amigo Insulator 300 g och ett Amigo cooler. Köpte även lite bra att ha saker, några bett, en borste, paddar till benlindor och ett blingbling-pannband.
Igår beställde jag ännu fler täcken, rea på HW så köpte två Amigo Bravo (250g och 400g) och ett Mio thermotäcke 150g). Nu är vi redo för vintern!
Tror bestämt vi saknar bild på nyinköpet här i trådenEfter att Pallemannen blivit änglahäst har det blivit lite saker som nya hästen behöver och som jag inte hade sen innan...
Childeric brun begagnad
Nya träns som P-mannen aldrig han använda, Stübben 2 st, 1 Freedom och 1 vanlig med engelsk nosgrimma, och 1 Dyon med engelsk nosgrimma och chlincherpannband.
Damasker med lurv, orange Eskadron och blått lack Kingsland...
Täcken kommer inhandlas så fort hon kommit hem så jag kan mäta hur stora hon behöver......
Vad kul med en Lippiz! Och så söt!Tack, det känns fortfarande lite konstigt att se en annan häst i Pallemannens box.
Men nu står det ett lipizzanersto där
Och jag har insett att hon kommer överleva mej om hon blir lika gammal som Pallemannen och våran förra lipizzanare blev, 28 år...
Foton på den nya utrustning kommer komma ❣
Horze hade någon rabattkod för 20% så jag passade på att klicka hem ett Rambo Summer Series till Nelly, drygt 1500 kr så det kändes prisvärt! Köpte ett sånt regn-nättäcke förra året på Gekås men det är verkligen sämst i passform och håller inte tätt om det regnar rejält. Hoppas att detta ska sitta bra!
Annars har jag mest shoppat till mig själv. En ny jacka från Kingsland, vintertajts från Hööks och så lite från rean på Maya Delorez
Superfint!Visa bifogad fil 47288
Jag köpte schabrak och lindor begagnat, och konstaterar att cob-storlek funkar till en 17 tums sadel. Jag tycker pållan blev så fin!!
Tack! Jag köpte även ett schabrak i gammelrosa med matchande lindor. Bild kommer när den outfiten testats!Superfint!
Jättefint! Men är det verkligen olika storlekar på det röda och det rosa? Tycker de ser exakt lika stora ut
Ja, det ser nog lika stort ut, men det skiljer några få centimeter på både längden och djupet.Jättefint! Men är det verkligen olika storlekar på det röda och det rosa? Tycker de ser exakt lika stora ut