Jag är sugen på de gröna som de har på kampanj nu men det står på deras hemsida att de är stora i storlekarna..Vet du om det gäller deras ridbyxor också? Hur pass mkt för stora var tröjorna? Mer än en storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är sugen på de gröna som de har på kampanj nu men det står på deras hemsida att de är stora i storlekarna..Vet du om det gäller deras ridbyxor också? Hur pass mkt för stora var tröjorna? Mer än en storlek?
Jag upplever att de som det står är stora får man gå ner en storlek på. De som det står är normala har jag samma storlek på som på "vanliga" kläder.Vet du om det gäller deras ridbyxor också? Hur pass mkt för stora var tröjorna? Mer än en storlek?
Jasså, gör det? Det hade jag missat. Tack!Jag är sugen på de gröna som de har på kampanj nu men det står på deras hemsida att de är stora i storlekarna..
Vad kostar sådanaidag fick jag Mail om att mina stövlar är klara och är på väg hem.
Visa bifogad fil 35362
Undrar jag också då jag lääänge suktat på ett par måttbeställda Bia. Ju mer jag rider, ju mer irriterar jag mig på mina stövlar av billigt standardmått, som eg inte passar mina fötter/ben.Vad kostar sådana
6999krVad kostar sådana
Nej nu har jag handlat!
Blev equitos nya plum schabrak samt deras champagne champagne har jag velat ha väldigt länge för tävling
Ja, men är det är inte 8000kr!6999kr