shopping sugen!!!

I

indra

hej är ute efter ett nytt skritt täcke att kunna ha på träning och tävling så de ska vara lite finare! e det ngn som kanske kan ha nått tips? skulle även vilja få tips om roliga sidor på nätet där man kan hitta ett. även kolla efter annat med:)

Sv: shopping sugen!!!

Hej, finns mycket! ser alltid massa när jag är i affärer och sånt..
finns säkert massa på globen horse show!! där hittar du ngt säkert..om du ska dit alltså. :p

bra tips om globen... där lär det ju finns hur mkt som helst:bump:
tyvärr så ska jag ju inte dit bara. tänkte mer om det fanns ngn bra hem sida liksom.

ingen som handlar på nätet som kan tipsa om en bra sida???

tack för tipsen... nu vet jag ju någon som kommer få många julklappar i år:)
ingen mer som vet någon bra hemsida?

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 932
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka