C

Cani_SWE

Någon här som vet någon bra affär eller ridshop där man kan handla hjälmöverdrag och annat kul som har lite med galopp att göra?! :rofl:

föreslår att du specialbeställer hjälmöverdrag i dina favorit färger! det är precis samma pris som på tex centauers färdigsydda.............

Och var special beställer man sånna?

Jag har inga modekrav på mina hjälmskydd, och undrar var man finner galonskydd?

ja, det ska jag göra tror jag..sucka..som du vet så är min väst lite små sen..Pratade med dom och dom skulle få in den nu i veckan, så jag hinner nog få den innan den 10 juni. Annars vet jag inte vad jag gör..man kanske kan rida utan första dagarna. :crazy:

Liknande trådar

Mat Paprikasäsong! Sakta men säkert mognar paprikan ute i växthuset. Jag vill göra något kul med dem, inte bara klassikerna ajvar och...
Svar
19
· Visningar
821
Senast: magnus242
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: Emiro
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 103
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar