Shooting Star

Gazque

Trådstartare
Shooting Star, en i mina ögon fin hingst som fick en bra bedömning på bruksprovet. Vad hände sen? Några betäckningar men sen vart det tyst...
 
Vi har ett sto i stallet som är betäckt med Shooting Star som är beräknad till 20 maj, så i min värld är det inte tyst om honom i alla fall. :)
 
Men det är ju det jag menar.. Har du sett honom på tävlingsbanan? Iår finns han ju inte ens med på PS sida...
 
Oj, var har han då tagit vägen?

Jag har inte sett honom på tävlingsbanan. Han är inte tävlad sedan slutet av 2012 enligt tdb. Det senaste jag har hittat om honom på google är att han var med på hingstvisning förra året.
 
Att han inte har resultat i TDB är kanske inte så konstigt eftersom han stod i Tyskland förra året? Vet dock inte vad som händer med honom där.
 
Jag hade bestämt mig för honom till mitt sto i år, men enligt Flyinge vill inte ägarna att han ska verka mer i avel. Denna säsong skulle han stå i Tyskland för träning.

Synd, jag gillade honom skarpt!
 
Jag har fått ett föl efter shooting star i år. En fin brun hingst. Någon mer som fått det? Lägg gärna upp bild! :) Skulle gärna göra det själv om man visste hur ;)
 
Inte min förvisso men stallägaren fick en underbar liten tjej för några veckor sedan. Jag är helt kär i henne. Väldigt högrest och feminin. Blir nästan sugen på att köpa, men jag ska inte ha någon mer häst :).

 
Jag har en avkomma efter Shooting Star och undrar också vad som hänt med honom. Jag vill iaf tro att hon är fin.
och om jag kunde skulle jag lägga ut en bild här men vet inte hur man gör. :)
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·
Fritid Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
10
· Visningar
486
Senast: Stinaelin
·
Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Det här känns som ett så pass litet besvär att det inte går att söka vård för det, men jag funderar ändå på vad det kan vara och om...
Svar
4
· Visningar
362
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp