JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tävling
Trådstartare
Trådstartare
Lozzan
Startdatum
Startdatum
22 Mar 2005
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 136
Hej! Jag har provat på shettisagility hemms och så, men jag vill veta mer. Vilka hinder är det? Vart finns täVlingar? mm.. Här i Östergötland vad jag
vet är det ingen som håller på med shettisagility..
Hoppning
Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Dressyr
Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Joggat 8.5 km i strålande sol.
Dröjer mig kvar ute.
Sen ska jag äta sushi och heja på min vän som har två hästar till start på Jägersro.
Lilla
3 minuter sedan
Svar: 1 590
Visningar: 53 037
Allmänt
Kriget i Ukraina, 2023 edition
Samhälle Nu går diskussionerna att dela Ukraina, Putte tar det han redan ockuperar. :mad:
”Man kunde nästan få det att se ut som det som hände...
Mia_R
3 minuter sedan
Svar: 818
Visningar: 57 769
Allmänt