Shetlandsponny frågor

Sv: Shetlandsponny frågor

hehe om dom är:) mina stora e betydligt enklare att hägna in även om stoet kryper eller hoppar ut på sommaren...

Ja, det var Bluemull jag menade. Jag kan inte svara på om han går att regga i Sverige med full stam, för jag är inte så haj på de brittiska reglerna, men det allra enklaste är väl ändå att fråga Märta, så vet du ju sedan!!! :)

Hur går det med travarstoet, har du valt hingst än???

nej jag har inte hittat hingst än *gnager på fingrarna* och hon ska betäckas i juni har jag tänkt fast ja måste ju hitta hingst innan des också...
var uppe hos vourio idag och avd fick jag se??jo två fölungar, ena efter Muscles Yankee och den andre efter Lindy's Lane...o jag som Vill ha såna hingstar men då får jag råna en bank eller nåt ..
hehe ja jag ska nog fråga märta.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
968
Senast: tomte
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
724
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025