Sharp objects på HBO

Alltså jag börjar tycka den är lite väl spöklig nu, är det bara i hennes huvud det är så mycket spökerier? Har ju inte läst boken eller någonting så vet inte vad som kommer hända men för mig börjar den likna en spökserie.

Tycker det känns som om mamman där har en del att dölja på nåt sätt.

Brilliant och fantastisk produktion . Jag förstår att den blivit hyllad och uppmärksammad utifrån det !

Finalen är fantastisk.

De flesta har nog inte läst boken utan följt serien helt förutsättningslöst .

Fantastiskt och fascinerande som sagt . 👍

Brilliant och fantastisk produktion . Jag förstår att den blivit hyllad och uppmärksammad utifrån det !

Finalen är fantastisk.

De flesta har nog inte läst boken utan följt serien helt förutsättningslöst .

Fantastiskt och fascinerande som sagt . 👍

Håller med! Slutet var så himla bra!

Håller med! Slutet var så himla bra!

Ja brilliant produktion och story som sagt 👍

Ps : de som ännu inte sett klart serien så sista avsnittet är en subtil ”chock” . Ffa utifrån att om man ”sitter igenom” de sedvanliga krediteringarna och eftertexterna efter ”slutet” hela vägen några minuter, så får man ”extra svar” visuellt på vad som hände .

Ja brilliant produktion och story som sagt 👍

Ps : de som ännu inte sett klart serien så sista avsnittet är en subtil ”chock” . Ffa utifrån att om man ”sitter igenom” de sedvanliga krediteringarna och eftertexterna efter ”slutet” hela vägen några minuter, så får man ”extra svar” visuellt på vad som hände .

De hintar ju om det flera gånger på olika oftast subtila sätt men riktigt obehagligt och skrämmande är det ändå och som du skriver faktiskt lite chockartat. Ett fantastiskt välgjort sista avsnitt.

:eek: Det hade jag helt missat!

Jag har sett klart hela serien nu. Jag tyckte att den var väldigt seg faktiskt, inte alls lika bra som boken. När jag läste boken var jag helt hooked men när jag har tittat på serien känns det utdraget och segt bitvis. Likaså finalen. Är kanske mer spännande när man inte vet vad som händer :p.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka