Shapindoes???

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare alfa460
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 967
A

alfa460

Hej ni kunniga!

Jag hittade en annons om sådan här hund och har inte lyckats gräva fram någon info. Är det någon som vet?

Låter som en blandras, liknande cockadoodels eller vad det nu var. Jag tror inte det är ngn ras som är godkänd i Sverige iaf. :smirk:

Ingen aning. Klippte in texten från annonsen, eftersom jag inte känner igen namnet så undrade jag. Tror också att det kanske är felskrivning på Schapendoes eller till och med Sharpei...

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 389
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 740
Senast: Nota
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka