Shabrak från börjes

S

sara

Fick hem reklamblad från börjes igår. Jag funderar på det ljusbruna bomullsshabraket för 100:-
Hur är det med kvalié och så på det?
Sen undrar jag om det bruna tränset för 98 eller 129 eller så (aachen i katalogen), är det värt sina kronor?
GOD JUL PÅ ER!!

Det schabraket har jag beställt och nu ligger det på posten!!!
Jag tycker att det är bra, jag har redan det ljusblåa....

Skulle vilja köpa ett till min medryttarhäst i julklapp. Men det är ju så dyrt att skicka efter. :( Gillade det ljusblåa. :love:

Jag har beställt både det vanliga och det i sammet. Det känns lite som om det kvittar hur kvalitén är-de var ju jättebilliga och i jättesnygg färg!!

Liknande trådar

Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 813
Senast: Viva
·
Hundhälsa Min hund har fått artros. Det var väl lite väntat då hon inte var 100% ren på röntgen vid 1 års ålder (godkänt men inte helt rent) och...
Svar
18
· Visningar
3 369
Senast: movi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 609
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka