Sexfråga igen😇

Lalinea

Trådstartare
Jag har träffat en kille som inte tar initiativ till sex och inte får upp den av sig självt utan jag måste hjälpa till.
Vi har träffats många gånger och det är alltid jag som måste ta initiativ och ta på honom och göra mig till.
Trots att han verkar vara kär i mig, brukar man inte vara extra kåt då i början?

Mitt ex fick upp den bara genom att titta på mig eller ligga bredvid mig det var så enkelt bara att köra.

Jag saknar det där att känna att han tänder på mig bara för jag finns där.
Hur gör man utan att känna sig oattraktivare?
 
Vad säger han, när du tar upp det?
Att han vill att jag ska hjälpa till suga och liknande och det kan jag såklart göra men skulle tycka det vore roligt om han själv visade intresse.
Han ligger bara och vill mysa om inte jag gör något.

När vi väl har sex är han kåt och verkar vara med så att säga 😇
 
Jag har träffat en kille som inte tar initiativ till sex och inte får upp den av sig självt utan jag måste hjälpa till.
Vi har träffats många gånger och det är alltid jag som måste ta initiativ och ta på honom och göra mig till.
Trots att han verkar vara kär i mig, brukar man inte vara extra kåt då i början?

Mitt ex fick upp den bara genom att titta på mig eller ligga bredvid mig det var så enkelt bara att köra.

Jag saknar det där att känna att han tänder på mig bara för jag finns där.
Hur gör man utan att känna sig oattraktivare?
Alltså olika människor har olika mycket lust. Bara för att en person har en penis betyder inte det att han har jättemycket lust, det är bara en märklig norm. Ni kanske ligger rätt långt ifrån varandra när det gäller libido?
 
Är han undergiven i sin läggning o roll?

Träffade en kille för året sedan som aldrig riktigt fått stånd eller kunnat behålla det. Det visade sig att när han förstod att han var undergiven o gillade smärta o utsatthet..så kom ståndet o kåtheten av sig själv.
 
Den måste inte resa sig utav sig själv...Sambon funkar inte så och aldrig gjort med de han haft före heller, alla funkar olika. Däremot "ska" väl båda ta initiativ kan jag tycka 🙃, inte bara att det ligger på den ene enbart...
Ja att jag behöver hjälpa till är inte det som stör mig mest utan det är att han inte visar intresse för att vilja ha sex med mig.
Om inte jag gör något så ligger han bara där med armen om mig så jag har sagt åt honom flera gånger nu att det är tråkigt 😇

Första gången vi hade sex då var han full och var helt annorlunda då slickade han och bar upp mig i sängen och klädde av mig och gjorde allting.
Jag trodde han var en giver och det skulle bli jobbigt åt andra hållet istället då jag inte behöver massor av sånt heller 😇

Men efter den gången är han helt passiv jag får göra allt.
 
Är han undergiven i sin läggning o roll?

Träffade en kille för året sedan som aldrig riktigt fått stånd eller kunnat behålla det. Det visade sig att när han förstod att han var undergiven o gillade smärta o utsatthet..så kom ståndet o kåtheten av sig själv.
Först verkade han ju absolut inte vara det då han gjorde allt men nu känns det precis tvärtom.

Jag känner ju honom inte så bra än så förhoppningsvis lär vi oss med tiden.
 
Alltså olika människor har olika mycket lust. Bara för att en person har en penis betyder inte det att han har jättemycket lust, det är bara en märklig norm. Ni kanske ligger rätt långt ifrån varandra när det gäller libido?
Alltså olika människor har olika mycket lust. Bara för att en person har en penis betyder inte det att han har jättemycket lust, det är bara en märklig norm. Ni kanske ligger rätt långt ifrån varandra när det gäller libido?
Jag vet det jag är kär i honom och för mig är sex viktigt annars kan man lika väl vara vänner bara 😇
 
Kan vara en osäkerhet om att ens få upp den men samtidigt ska han kunna ta initiativ till sex. Eller att han inte vill ligga utan faktiskt mysa i soffan men låter dig hållas.
 
Det kanske finns spärrar som inte har med dig att göra alls. Och att de släpper när han är onykter. Nån form av osäkerhet kan det vara. Bästa är att försöka prata tror jag inte i stundens hetta utan vid annat tillfälle :)
Ja jag har frågat om han och hans ex hade sex då sa han ibland så han kanske är van att hon inte ville ha så mycket sex isåfall.

Jag får fortsätta visa intresse och prata lite med honom om att jag tycker sex är viktigt och skönt se om det lossnar 😇
 
Vilket lätt blir press på honom...inte konstruktivt. Lät som att ni träffats ett tag och enbart en gång har han tagit initiativ. Prata kravlöst, inte i samband med sex och låt honom ta initiativ nästa gång.
Ja första gången gjorde han allting och även andra gången var han ganska med men efter det har jag fått göra allt.

Han var full dom första gångerna och efter det har han varit nykter

Ska jag bara ligga där jag också och vänta på att han ska göra något?
 
Nej men det betyder väl inte att han är ok med att du delar den här informationen? Har du frågat honom?

Jag hade blivit vansinnig om någon skrev om mig på det sättet.
Han skulle faktiskt bara skratta om han såg det här han skulle skratta väldigt mycket och tycka det var gulligt.
Jag valde den här sidan för att slippa skämmas 😅
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: miumiu
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 791
Senast: Whoever
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 840
Senast: Nixehen
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 940
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp