seriöst "trick".

Sv: seriöst "trick".

Hon blev åtminstone tyst en stund...hehehe! Sen var hon där och fingrade igen.. Vilket pucko!

a precis! knäppgök ;)
jag fattar inte varför hon fortsatte :crazy: han morra ju för fullt... jaja alla e vi olika ;)

Jag blev lite "besviken" när han inte högg. Då hade filmen åtminstone haft en sensmoral.

men han hugger ju faktisk efter henne!
men den är faktiskt rolig eftersom hon får sig säkert sig en tänkeställare ;)

Just att hon snackar oavbrutet om hunden och dess fina tänder och när den hugger efter henne så blir hon helt knäpptyst.. :rofl: Hoppas hon blev så rädd att hon kissade i byxan..:o

jag såg inte alls det roliga... :crazy:
tycker synd om hunden. att bli provocerad i sitt eget hem av någon som den uppenbart inte litar på. usch.
människan borde verkligen inte ha hund och jag kan inte låta bli att tycka att hon förtjänar att bli biten :cool:

om man nu tycker att det är ett häftigt "trick" att hunden visar tänderna och morrar så går det ju att lära in utan att hunden behöver må dåligt..

/fia som vaknat på fel sida idag..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 724
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 852
Senast: Hermelin
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 592
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar