Lilla
Trådstartare
Ska prova!Jag har precis sett ”Mare of Easttown”, väldigt bra! Finns på HBO, mörk kriminalserie med Kate Winslet i huvudroll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska prova!Jag har precis sett ”Mare of Easttown”, väldigt bra! Finns på HBO, mörk kriminalserie med Kate Winslet i huvudroll.
Hade tyvärr sett den. Kommer inte ihåg men kände igen den.Jag har precis sett ”Mare of Easttown”, väldigt bra! Finns på HBO, mörk kriminalserie med Kate Winslet i huvudroll.
Jag fastnade aldrig. Kollade några avsnitt och tyckte bara att det var segt. Så olika kan det vara.Typ sist på bollen men har sett Succession på HBO nu och instämmer i hyllningskören. Den är så bra! De har verkligen lyckats med att skapa karaktärer som väcker både sympati och avsky, inte antingen eller.
Synd!Hade tyvärr sett den. Kommer inte ihåg men kände igen den.
Ngt mer tips?Synd!
Jag ser vansinnigt mycket serier i perioder, men beror på vad du gillar förstås?Ngt mer tips?
Inte för rått.Jag ser vansinnigt mycket serier i perioder, men beror på vad du gillar förstås?
Haha jag ser mest sådant som passar de kategorierna.Inte för rått.
Inte historiskt.
Inte overkligt.
I övrigt det mesta.
Hihi och det är typ den enda jag inte har tillgång till.Haha jag ser mest sådant som passar de kategorierna.
Men en annan kriminalserie jag gillade var Big Sky, finns på Disney+.
Inte för rått.
Inte historiskt.
Inte overkligt.
I övrigt det mesta.
Jag har sett två eller tre avsnitt. Egentligen min typ av serie men har inte fastnat helt. Men får nog fortsätta.Har du sett Mord ombord? Finns på Tv4play.
Jag såg ett och tröttnade fort.Jag har sett två eller tre avsnitt. Egentligen min typ av serie men har inte fastnat helt. Men får nog fortsätta.
Inte för rått.
Inte historiskt.
Inte overkligt.
I övrigt det mesta.
Ja SHETLANDShetland - SVT play
The Split - SVT play
Line of Duty - SVT play förut, vet inte längre
Happy Valley - SVT Play
Hittar den inte där?Har du sett My family, Tv4play? Brittiskt och synnerligen lättsamt.
Hittar den inte där?