Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar hålla med om det danska. Men började på Nora Sand (TV 4) och blev besviken.Yellowstone TV4 play
Bloodland TV play
30 grader i Februari SVT
Springfloden svt
Sen ALLT som är Danskt!
Den är jättebra!Jag har precis sett ”Mare of Easttown”, väldigt bra! Finns på HBO, mörk kriminalserie med Kate Winslet i huvudroll.
Såg den i höstas! Gillade också den!Jag har precis sett ”Mare of Easttown”, väldigt bra! Finns på HBO, mörk kriminalserie med Kate Winslet i huvudroll.
Ja! Thunder känns så nära, och många bra skådespelare (trots att de är svenska höll jag på att skriva...). Amy Deasismont är så otroligt talangfull och jag hoppas att hon fortsätter synas i fler produktioner.Har precis sett klart de två säsonger av Thunder in my heart som finns på Netflix.
Riktigt bra serie!
Började på yellowstone men kände…snark. Bara snubbar som snackar med varandra typ och de enda två kvinnliga karaktärerna i första avsnittet var så stereotypa. Kanske blir den bättre men inget jag kommer att lägga tid på i alla fall.
Har inget riktigt bra att se just nu. Väntar på tredje säsongen av Young Royals typ.
Fun fact: Benedict Cumberbatch tyckte så mycket om sin karaktär i Parade’s End att han döpte sin son efter honom.Ser för tillfället Feud på HBO, första säsongen utspelar sig på 1960-70-talen och handlar om Bette Davis och Joan Crawfords långtgående rivalitet.
Välspelad men ganska mörk.
Mera HBO: Patrick Melrose; Benedict Cumberbatch spelar en man som vuxit upp med en tyrannisk far och undfallande mor. Intressant dynamik när han själv får barn.
Parade's End: utspelar sig under första världskriget. Skildrar ett misslyckat societetsäktenskap. Baserad på en bokserie.
På Disney Plus finns Only Murders in the Building som kort och gott handlar om tre grannar som börjar lösa märkliga mord som inträffar i den anrika fastighet i NY de bor i. Samtidigt gör de en podcast av det hela. Verkligen inget Nordic Noir!
Fun fact 2: Jag gick förbi Cumberbatch på gatan när Patrick Melrose spelades in här i min stad för några år sedanFun fact: Benedict Cumberbatch tyckte så mycket om sin karaktär i Parade’s End att han döpte sin son efter honom.
Jag är otroligt imponerad av Amy! Sjukt talangfull. Riktigt jobbigt att se en del scener i serien, den kröp in under skinnet.Ja! Thunder känns så nära, och många bra skådespelare (trots att de är svenska höll jag på att skriva...). Amy Deasismont är så otroligt talangfull och jag hoppas att hon fortsätter synas i fler produktioner.
Jag håller med lite om Yellowstone, det är lite "nej sådär gör man faktiskt inte i verkliga livet", och en av de kvinnliga karaktärerna är läskigt tunn. Och systerns relation med sin pappa är snudd på incestuös. Men jag blev ändå helt hooked efter några avsnitt och har spenderat alldeles för många sena kvällar med "bara ett avsnitt till".
Jag tror att mitt problem med Yellowstone är att det känns som att den försöker vara en Succession fast med cowboys. Men det funkar inte riktigt för migTyp sist på bollen men har sett Succession på HBO nu och instämmer i hyllningskören. Den är så bra! De har verkligen lyckats med att skapa karaktärer som väcker både sympati och avsky, inte antingen eller.
Fun fact 2: Jag gick förbi Cumberbatch på gatan när Patrick Melrose spelades in här i min stad för några år sedan