Serano Gold

pastejja

Trådstartare
Någon som har erfarenheter av hans avkommor? Jag hittar bara väldans positiv info på nätet, är det hela sanningen? Någon svaghet borde det väl finnas även på denna hingsten?
/U

Sv: Serano Gold

Jag vet absolut inget om honom men vet att det "reades" ett gäng föl e honom förra året. Jag vet inte om han betäckt så många ston att marknaden mättades, eller om de inte höll måttet eller om det bara råkade vara en uppfödare som ville sälja föl fort, men jag vet att jag reagarade på att det var ovanligt många e samma hingst till extremt låga priser.

Sv: Serano Gold

Ok.. det kan ju vara att det överproducerats? Det är ju inte så bra det heller.. Vill gärna veta mer..
/U

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka