Ser fram emot

W

Wiiie

Någon speciell tävling du ser fram emot? Någon tävling/klass som är målet i år??? :bump:

Sv: Ser fram emot

Jag hoppas att häst 1 ska kunna gå 2*ig till hösten
Häst 2 ska hålla hela året och gå 1*igt.
min bebis ska kvala till 4 års championatet och starta där.

Senast ändrad:

Nja inte direkt men det är ju inte jag som tävlar min heller (är ju för gamal för det).

Men jag hoppas på placering å sådant där i nästa tävling som medryttaren ska vara med i. Dom har varit med i två stycken hitils å nästa gång är det den 26/2 så ditt längtar man ju lite gran :)

* klass i höst med fullblodet och att försöka få Subban att gå lika bra med mig som med Niklas :p

Mest ser jag fram emot att komma ut på tävlingsbanan med fullblodet för den hästen är riktigt riktigt bra :)

Att starta *-igt under våren. Kanske i Gärds?
Ser så fram emot den tävlingen. Älskar Gärds tävlingar.:love:

tredje gången gillt få komma till start i junior-SM och tävla lite lättare fälttävlan i England under min praktik där....:D

Med dig och Sanna som hästskötare kommer hon ju vara den vackraste på plats i alla fall.

Det tror jag också :smirk: !!!!!!!!
Kan inte bli bättre med två så väl meriterade hästskötare.

Nä, de tror ja inte heller att de kan bli...ni e ju värsta puttsar gänget:D
Vad tråkit det kan va när man har en häst som inte går det man vill :smirk: men man får ta sånt ibland...

Ja, det är synd :cry: . :idea: Men du kan åka me till Öved också om du vill ( inte mycket till tröst kanske ).

Jag ser fram emot hela säsongen. Men framför allt ser jag fram emot att det ska bli sommar, varmt, ljust och inte massa äcklig is överralllt när man ska ut och rida.

Lag SM :bump:
Jag har äntligen bestämt mig för att byta klubb och hoppas på att kunna vara med där :)
Någon mer som ska det?

Liknande trådar

Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 802
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrryttaren Lina Dolk gör nu debut i tävlingen Hästarnas Mästare – som avgörs i dag. Hon ser fram emot att utmana sig själv i den...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bäddat för ännu ett mäktigt dressyravgörande när tio av världens bästa dressyrryttare ska mötas i den prestigefulla Top...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna