Ser fiskar ut?

ZanMiguel

Trådstartare
Nu har jag gått och undrat på en sak:angel:
Ser fiskarna ut ur akvariet?
Eller är det liksom bara som att dom ser sig själva?

Ja vet.. Dum fråga men var tvungen:D

Sv: Ser fiskar ut?

Dumma frågor kräver också svar :D :D , så jag ställde mig och kikade från alla vinklar och vrår på ett av mina kar, och det ser ut som om man kan se ut även inifrån vattnet :D

När jag hade fiskar så såg dom garanterat ut. För var gång jag kom och gick förbi så följde de med på insidan. Hade ett kar på ca 1000 liter på den tiden så det var en bit att simma.

Jag tror att fiskarna kan se ut. För de brukar ju stå (eller simma) och titta ut och så :D

Visst ser de ut. Våra på jobbet skiljer lätt på personalen och kunderna. En del kör "vindrutetorkaren" så fort man visar upp matbunken. Ja, ni kan ju tänka er...

Visst kan de se ut genom glaset, mina gjorde skillnad på om det var jag eller andra som kom in i rummet. Beroende på vem som kom, bekanta eller främmande så kunde antingen vara framme och simma som vanligt eller gömma sig, såg de att det var jag så tiggde de mat istället. :D Rätt kul när vi hade sjöstjärnor på jobbet och de brukade stå på "bakbenen" och vifta med armarna när de ville ha mat. :d :love:

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Red_Chili
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama