Sleepan

Trådstartare
Är det någon här som varit där och som har några tips?
Eller som har tips utan att ha varit där? :p

Vi ska dit i april och det ska bli skithäftigt, men jag vet ju knappt vad jag vill göra där :p :D

Det är länge sedan jag var där i jobbet men eftersom ingen annan ger några råd så får jag bidra med lite. Seoul är en modern storstad som imponerar och bara att gå på gatorna är en upplevelse. I parkerna gymnastiserar människorna eller spelar badminton. Alla är vänliga - även om de äldre oftast inte kan engelska. Vi var vid tv-tornet. Även besök vid gränsen till Nordkorea är populära.

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
425
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Jag ska på en tripp på lördag och vill ha tips på bra handelsträdgård(ar) runt Västerås. Hit me! Gärna med bra plantor för vettiga...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 072
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar