Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så här ser hon ut när alla är upptagna med sitt och inte har tid att leka med henne
Senaste bilden när vi precis va hemkomna från vet och hade gjort en livmoderoperation, allt gick bra och på fredag ska stygnen tas. Lillan är groggy här.
Jo jag har fått höra alla möjliga förslag på raser som folk tror att hon är hahah. När jag gick valpkursen så trodde instruktören tvärsäkert att det va en liten tysk jaktterrier jag kom och bar på till han fasa då han menade på att jag inte skulle skaffat den rasen som första hund. Sen har jag hört smålands stövare vilket jag tycker hon liknar och många mer.För nio år sedan så åkte jag och kollade på denna lilla valp som va ensam kvar av 10 valpar, uppsvälld mage, inte vacc/chippad eller något och ja det slutade med att hon följde med hem, korkat men jag skulle bara ha henne. Enligt gubben så va det den blandningen i henne men ja jag kan med hålla med om att hon skulle varit högre, även om tikarna hos tex pointer inte behöver bli så stora. Men vilken av de belgiska vallhundarna hon skulle ha i sig det vet i tusan, energi och arbetslust har hon så det räcker och bli över iaf och hon bara ÄLSKAR att bada i timmar. Nästa hund ska jag kolla upp mer då jag hade en himla tur att skaffa en hund på detta sättet och få en helt underbar familjemedlem.
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...