Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

KL

stina i sin fina jaktväst :)

november020.jpg

lskadetovanvariantliten3.jpg

tovahstportrttvariant.jpg

Tovasitthstvariant.jpg

Jag tjatade på Aliide att hon skulle fota min hund i höstlöven, nu svek hon mej och flyttade till Göteborg innan vi kom till skott med det!! Så jag fick ta saken i egna händer och fota själv..

:love: UNDERBARA bilder och färger!

Samma gäller för många i tråden, jättefina hundbilder!

(Fast Red_Chili leder nog ligan, fast det är FUSK när man har två underbart eleganta salukis att fota tycker jag :angel:;))

Tackar för era snälla kommentarer om Tovan, lättfotad hund och tur!

Stämmer in i kören för att hylla dina bilder, underbara :love:

Aliide: Oj, vilken härlig bild! Hahaha

Knapp
Här kommer den nybadade och uppfluffade pudelvalpingen Devon:
29892370.jpg

:love:

Vilken tuff bild! :)

*KL*

Jag har två bilder från igår på Lucky. Han är tyvärr inte min utan ägs av våra kompisar som köpt honom i Hongkong, och som jobbar väldigt mycket, så därför får Lucky ibland vara med mig istället. Han är världens bästa, snäll RAKT igenom. Tyvärr fick jag åka in med honom till veterinären förra veckan med honom och blodprover som de tog då visade att hans njurar blivit ännu sämre. Tyvärr lever han nog inte länge till, men han gör fortfarande sitt bästa.

Han är mitt hjärta, han och en annan ponny :love:.

D.jpg

C.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 208
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 457
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 047
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
542
· Visningar
32 986
Senast: Migo