Senast tagna bilden XVI

En som är glad att det inte är minus 22 längre 😁
1000074203.webp

Glada syskon!
1000076263.webp

Känns nästan elakt att lämna in Ebrah för operation på måndag. Det är nu när det är snöigt och kallt som hon är som allra busigast. Hon springer som en dåre varje gång hon får vara lös, även om det är en lång stund varje dag. Hon vill träna lydnad varje dag, och leka rodeohäst varje kvällsrastning trots att vi verkligen håller igång nu. Och så kommer hon vara tvungen att vila :( Men det är ju för hennes bästa och det är ju bättre att operera nu när hon sprungit en hel vinter och är i bra kondition, jämfört med tex i somras när hon mest var tjock och slö...

Imorgon ska jag ta med "riktiga" kameran ut och fotografera fina bilder i snön, ifall det blir sista bilderna på henne i snö för den här vintern.

Liknande trådar

Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 907
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
455
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 267
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna