Det är helt orimligt vad dina hundar påminner om min katt. Nästan alla bilder du visar ba: japp, om Solveig vore hund…!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt orimligt vad dina hundar påminner om min katt. Nästan alla bilder du visar ba: japp, om Solveig vore hund…!
Så söt hon är och jag brukar beskriva mina som katter i hundförpackning.Det är helt orimligt vad dina hundar påminner om min katt. Nästan alla bilder du visar ba: japp, om Solveig vore hund…! Visa bifogad fil 131799
Man får verkligen den känslan Tror jag har sagt till dig innan att jag sneglade på saluki både en och två gånger när jag letade hund, de är så himla drömmiga!Så söt hon är och jag brukar beskriva mina som katter i hundförpackning.
En saluki(!) jag fotograferade nyligen började dregla så fort vi bad henne stå stilla samtidigt som vi lockade lite med godis för att få henne att titta åt lämpligt håll. Hon var VÄLDIGT matmotiverad Såg helt knäppt ut.
Haha min grabb e avundsjuk på din nu, han vill också bada i så rent o fint vatten Fast matte e väldigt nöjd med massa snö
Knut har gärna sällskap i alla möjliga vattenHaha min grabb e avundsjuk på din nu, han vill också bada i så rent o fint vatten Fast matte e väldigt nöjd med massa snö
Haha jag ska hälsa mina de, tror både valparna o rädda tjejen gärna e med o badar ocksåKnut har gärna sällskap i alla möjliga vatten