Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är SÅ söt!Vi har premiär-kursat En förmiddag med grunderna i personsök. Lite ”kusinen från landet” var det allt (mest jag, hon är nog ursäktad).
Visa bifogad fil 88785
Fasen det här ju skjukt!!! Inte nog med att hon är supersöt och jag har sagt det för - men hon ÄR en LilyKnasig valp.
Nog för att snö är fint, men fy ändå!Tilda fick välja väg idag syns inte så bra på bilden men det är nästan knähögt med kramsnö på sina ställen... Visa bifogad fil 88807
Nämen lilla Lily då! Vilken hemsk och ond matte hon har som tvingar henne att följa med utan bästisen. Jon (missen som jag har som avatar) hälsar att Lily är oerhört otäck och läskig för övrigt.Idag träffade vi bästis Callie. När vi någon timme senare hade sagt hejdå så blev Lily jätteledsen!
Ja, hon var verkligen olycklig där (tills hon blev distraherad av andra hundar hon fick syn på) Synd att jag inte kan förklara för henne att de ses om mindre än en vecka igen bara vädret tillåter.Nämen lilla Lily då! Vilken hemsk och ond matte hon har som tvingar henne att följa med utan bästisen. Jon (missen som jag har som avatar) hälsar att Lily är oerhört otäck och läskig för övrigt.
Ring länsstyrelsenDet är otooooligt synd om någon som inte får sina kycklingvingar som ligger och tinar på köksbänken (hon la sig där när jag tröttnade på hennes pipande och sa åt henne att gå och lägga sig )
Visa bifogad fil 88878