Senast tagna bilden XII

Tudde-terror har varit mindre terror och sovit ända till 06.40-07.05 den här helgen. Drömmen. Har ibland slitit mitt hår när jag hör alla " valpen sover från 23-07 från start" men vi kom visst dit tillslut, vid 4,5 månader. Då kan man få så här fina morgnar
DSC_1172.webp

Tudde-terror har varit mindre terror och sovit ända till 06.40-07.05 den här helgen. Drömmen. Har ibland slitit mitt hår när jag hör alla " valpen sover från 23-07 från start" men vi kom visst dit tillslut, vid 4,5 månader. Då kan man få så här fina morgnarVisa bifogad fil 78498
Underbar bild! :love:
Vad mkt snö ni har! Jag glömmer ibland till vardags bort hur långt vårt land faktiskt är och hur mkt tidigare vintern kommet till stora del av landet. Hoppas att vi även får mkt snö i Stockholm denna vinter.

Underbar bild! :love:
Vad mkt snö ni har! Jag glömmer ibland till vardags bort hur långt vårt land faktiskt är och hur mkt tidigare vintern kommet till stora del av landet. Hoppas att vi även får mkt snö i Stockholm denna vinter.
Älskar första snön, är alltid som ett barn på julafton och hundarna verkar lika nöjda :love: Däremot stannar den aldrig hela säsongen så här tidigt, oftast kommer den för att stanna kring december.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 667
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
3 542
Senast: pepp
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
98 99 100
Svar
1 982
· Visningar
136 588
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 974
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar