Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart!Tudde-terror har varit mindre terror och sovit ända till 06.40-07.05 den här helgen. Drömmen. Har ibland slitit mitt hår när jag hör alla " valpen sover från 23-07 från start" men vi kom visst dit tillslut, vid 4,5 månader. Då kan man få så här fina morgnarVisa bifogad fil 78498
Underbar bild!Tudde-terror har varit mindre terror och sovit ända till 06.40-07.05 den här helgen. Drömmen. Har ibland slitit mitt hår när jag hör alla " valpen sover från 23-07 från start" men vi kom visst dit tillslut, vid 4,5 månader. Då kan man få så här fina morgnarVisa bifogad fil 78498
Älskar första snön, är alltid som ett barn på julafton och hundarna verkar lika nöjda Däremot stannar den aldrig hela säsongen så här tidigt, oftast kommer den för att stanna kring december.Underbar bild!
Vad mkt snö ni har! Jag glömmer ibland till vardags bort hur långt vårt land faktiskt är och hur mkt tidigare vintern kommet till stora del av landet. Hoppas att vi även får mkt snö i Stockholm denna vinter.
Ehm... Det ser ut som om du behöver en större soffaVisa bifogad fil 78682
Den här trion