Övar på att ta familjebilder. Inte så lätt men gick bra efter ett par försök.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sååå vackra!! Eller, den blå är iallafall vacker. Den svarta är mer söt än vacker än så längeVisa bifogad fil 77483
Övar på att ta familjebilder. Inte så lätt men gick bra efter ett par försök.
Sååå vackra!! Eller, den blå är iallafall vacker. Den svarta är mer söt än vacker än så länge
Så fantastiskt vacker hund! Och vilket guldfoto, matte måste vara över månen! Well done to the artist.Passar på och slänger in en bild på en väns hund som jag fotograferade i söndags. Hon tävlade för första gången och kom 2a med cert Så fantastisk saluki på alla sätt och det är så kul att få följa henne (och hennes syskon, jag är vän med alla valpköparna på facebook )
Om mina hundar kan vara katter så kan nog dina hundar vara samojeder..Visa bifogad fil 77551
Jag tog en promenad med mor och dotter Pinglan och Peggy häromdagen och tog då denna bild på dem. Intressant nog mötte vi en hundägare som frågade om mina hundar var samojeder... jag har fått många rasförslag genom åren, ofta ändå ganska rimliga sådana (i alla fall med någon form av logik), men att få frågan om mina två svartingar är samojeder var första gången....
När min första schipperke var valp fick jag frågan om det var en kaninOm mina hundar kan vara katter så kan nog dina hundar vara samojeder..
Och min dalmatiner är en ZebraNär min första schipperke var valp fick jag frågan om det var en kanin
Tack! Matte var vääldigt glad åt bilden! Hon fotar i princip ingenting själv, men har helt fantastiska hundar som är väldigt intressanta att fotografera. Den här gången var det dels tiken på bilden på tävlingen, men också två syskon på plats. Längtar efter helgen nu så att jag får tid att kolla igenom vad jag faktiskt fotograferat. Hade ett helt gäng bilder på var och en av hundarna, och på mina egna såklartSå fantastiskt vacker hund! Och vilket guldfoto, matte måste vara över månen! Well done to the artist.
En kvinna jag mötte på en lopps sa glatt -min mormor hade en sån där fast korthårig.Visa bifogad fil 77551
Jag tog en promenad med mor och dotter Pinglan och Peggy häromdagen och tog då denna bild på dem. Intressant nog mötte vi en hundägare som frågade om mina hundar var samojeder... jag har fått många rasförslag genom åren, ofta ändå ganska rimliga sådana (i alla fall med någon form av logik), men att få frågan om mina två svartingar är samojeder var första gången....
De finns ju de som klipper sina. Är väl kanske lite dödssynd över det då öronen är så speciella men jag tycker det är fintEn kvinna jag mötte på en lopps sa glatt -min mormor hade en sån där fast korthårig.
Torsten är papillon.....
Fast jag tror att folk faktiskt blandar ihop papillon och chihuahua och då blir det logiskt att prata om en korthårig variant.De finns ju de som klipper sina. Är väl kanske lite dödssynd över det då öronen är så speciella men jag tycker det är fint
Typ såhär
Förlåt men den var ju supersött. Förstår att rasen inte ska klippas men alltså så sött .De finns ju de som klipper sina. Är väl kanske lite dödssynd över det då öronen är så speciella men jag tycker det är fint
Typ såhär
Ja så kan det säkert vara. Framförallt med tanke på att folk ibland inte ens verkar kunna gissa rätt artFast jag tror att folk faktiskt blandar ihop papillon och chihuahua och då blir det logiskt att prata om en korthårig variant.