Jag fick hem den där tidningen med lite blandade tips och råd för nya hundägare. Den här sidan kan vi slänga, tyckte Tengil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, den delen väljer jag att blunda förJag är mest konfunderad över den högst märkliga kombinationen raser på den där hunden
Koppelpromenad med 3
Visa bifogad fil 72738
Ja det är inte långt ifrån knypplingSer ut som ett knypplingsprojekt
Känner igen det där Fyra ligister här! Jag använder runda rep i tätvävt polyestersilke som koppel. Det är lite styvare och slätare än tex PPM-rep så det är lättare att trassla ut eftersom det inte ”knyter” sig på samma sätt. Jag har även provat platta koppel (bara mjuka dock) och de var nästan omöjliga att trassla utKoppelpromenad med 3
Visa bifogad fil 72738
Känner igen det där Fyra ligister här! Jag använder runda rep i tätvävt polyestersilke som koppel. Det är lite styvare och slätare än tex PPM-rep så det är lättare att trassla ut eftersom det inte ”knyter” sig på samma sätt. Jag har även provat platta koppel (bara mjuka dock) och de var nästan omöjliga att trassla ut
Jag föredrar de platta mjuka kopplen, tycker inte att det är någon större skillnad på upptrasslingsförmågan. Men de runda tycker jag lätt blir obekväma.Känner igen det där Fyra ligister här! Jag använder runda rep i tätvävt polyestersilke som koppel. Det är lite styvare och slätare än tex PPM-rep så det är lättare att trassla ut eftersom det inte ”knyter” sig på samma sätt. Jag har även provat platta koppel (bara mjuka dock) och de var nästan omöjliga att trassla ut
Där ligger jag i lä i hundantalJag föredrar de platta mjuka kopplen, tycker inte att det är någon större skillnad på upptrasslingsförmågan. Men de runda tycker jag lätt blir obekväma.
Har ju sju egna men för tillfället åtta:Visa bifogad fil 72765
Glömde skriva att Milou hunnit bli rejält solbränd. Ryggen är jätte mörk och alla hans fläckar har kommit fram. Fina Milou! Det är lite roligt med nakenhundar att dom blir solbrända precis som människor.
Det blev min kines också. Han låg och stekte sig i solen så han blev nästan svart. Tyvärr brände han sitt rosa om jag inte höll koll på honom så skulle han vara i solen länge blev det antingen solkräm eller soldräktGlömde skriva att Milou hunnit bli rejält solbränd. Ryggen är jätte mörk och alla hans fläckar har kommit fram. Fina Milou! Det är lite roligt med nakenhundar att dom blir solbrända precis som människor.
Så himla söt!Nyklippt Lilleskit som blev glad för godiset jag använde för att få henne att stå snyggt. Jag misslyckades Hon är helt omöjlig att ta uppställda bilder på
Visa bifogad fil 72838
Hon är typ det sötaste som existerar Det är bara en enda gång som någon har tyckt att någon av mina andra är sötare än PärlaSå himla söt!