Whippet!
Stämmer bra! Tottes stora kärlek här i livet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Whippet!
Tänkte först det var en Shar Pei men den har ju öron. Den enda sån jag känner har så små öron att de knappt sticker ut. Vad är det för något?Grannen har valp Jag har pillat valpmage och fått tummen tuggad på av en liten chokladboll
Visa bifogad fil 72101
Tänkte först det var en Shar Pei men den har ju öron. Den enda sån jag känner har så små öron att de knappt sticker ut. Vad är det för något?
Sharpei, nyss levereradTänkte först det var en Shar Pei men den har ju öron. Den enda sån jag känner har så små öron att de knappt sticker ut. Vad är det för något?
Älskar att hon är så liten att du kan sätta henne på en liten köksvåg (Jag måste lyfta hundarna och stå med dem på vågen, och sedan ställa mig utan hund på vågen för att på så sätt räkna ut vad de väger, eller låna våg hos tex veterinär)Bella är glad! Vågen sa ”några fler kulor” Matte blev också glad för det betyder att vi äntligen är uppe i tillräckligt många och långa promenader
Visa bifogad fil 71857
Då är hon ändå rätt rejält större än Ping som kommer på andra platsÄlskar att hon är så liten att du kan sätta henne på en liten köksvåg (Jag måste lyfta hundarna och stå med dem på vågen, och sedan ställa mig utan hund på vågen för att på så sätt räkna ut vad de väger, eller låna våg hos tex veterinär)
Jag vägde någon av mina i en höpåse med hövåg förut i brist på annat.Älskar att hon är så liten att du kan sätta henne på en liten köksvåg (Jag måste lyfta hundarna och stå med dem på vågen, och sedan ställa mig utan hund på vågen för att på så sätt räkna ut vad de väger, eller låna våg hos tex veterinär)
Lilla 1-kilosmonstret och jag sprang i trädgården och skojade. Sen slängde hon sig på rygg och skulle fightas:
Visa bifogad fil 72205
Jag har inte så mycket att komma med nu. Hon sover ju mycket och övrig tid är hon svår att hinna fånga på bild. Hon är antingen på en eller springer runt. Hon är så liten att allt bara blir ovanifrån liksom. Som att försöka fota ett marsvin på speed.Mer, vi vill ha mer
Lillparvel får leka med den här då jag är med IOM att det är ett litet hål i den.
Visa bifogad fil 72210
Men guuuuud så söt!Lillparvel får leka med den här då jag är med IOM att det är ett litet hål i den.
Visa bifogad fil 72210