Senast tagna bilden XII

Grannen har valp :love: Jag har pillat valpmage och fått tummen tuggad på av en liten chokladboll
1624181926528.webp

Bella är glad! Vågen sa ”några fler kulor” :D Matte blev också glad för det betyder att vi äntligen är uppe i tillräckligt många och långa promenader:banana:
Visa bifogad fil 71857
Älskar att hon är så liten att du kan sätta henne på en liten köksvåg :D (Jag måste lyfta hundarna och stå med dem på vågen, och sedan ställa mig utan hund på vågen för att på så sätt räkna ut vad de väger, eller låna våg hos tex veterinär)

Igår fyllde Lucifer hela 5 år 🥰 Dagen firades med shopping på Arken zoo där han valde ut två st ben från Rauh och ny leksak från Kong, bad och simning med efterföljande långpromenad i skogen samt entrecote, hjort och vildsvinskött till middag 🥳😛 Lite bortskämd men fyller man år så gör man 😉

204358901_10165203134300263_7938267008124277716_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 667
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
3 541
Senast: pepp
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
136 520
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 973
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar