Senast tagna bilden XII

Han bara sover och sover :( usch. Det är jobbigt för psyket att ha en gammal hund?
20210522_233603-01.webp

Obligatoriska morgongoset 🥰 Pärla har alltid morgongoset och Poppy kvällsgoset. Då ska jag ligga och klia magen tills jag somnar. Ping vill helst gosa i famnen och Bella har inte varit så gosig för hon ska alltid hålla på och rafsa runt och ibland bitas om hon har överskottsenergi men nu har även hon börjat komma och vilja gosa 😍
D1029DAE-26D3-4A71-ABB9-0EA4975971EA.webp

20210523_133124.webp

Årets första ovalträning. Jag hyrde banan för klubben, så vi hade en hel dag på oss att träna. Jätteskönt speciellt för de som är nybörjare. Och för oss också. Och så himla skönt att de tre hundar vi hade med oss kom hela I mål. Två av dem skadade sig i höst och har rehabbat hela vintern. Då är det extra spännande...

Tant har upptäckt att man kan manipulera till sig godis genom att kliva upp på stenar(favorittricket) eller stanna mitt i promenaden när hon är lös så matte måste kalla in. Idag tog hon det hela lite långt dock:
IMG_6968.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 670
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
3 547
Senast: pepp
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
136 663
Senast: Trott
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 974
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2