Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 69318
Min säng är upptagen känner jag
Gud så vackra! Hade den röda varit människa känns det som hon skulle haft mycket fräknar, verkligen "ginger", tycker det är så fint!Våra små sötnosar på gårdagens runda.
Eller svansen iallafall lika lång som honomVisa bifogad fil 69335
Det dröjer nog inte allt för länge innan valpen är lika stor som hanen
Åh vad jag saknar min Gizmo när jag ser kineser. Han var min första egna hund som jag fick när jag fyllde 15
Älskar bilden!!Fotade Ebrah vid körsbärsblommorna igår. Hon var inte så villig fotomodell och jag är helt ärligt inte så förtjust i att ha just sådan bakgrund på bilderna, meeen hon är ju så fin mitt monster
Visa bifogad fil 69358
Åh så fin bild!!Passade på att ta några bilder med körsbärsträdet. Om några dagar har nog alla blomblad fallit ner.
Både Ping och Pärla har också fått ha jacka trots att vi bor nere i BlekingeUt på tur igen! Idag får vinterjackan hänga med också...
Visa bifogad fil 69218
Jag fick hela tiden höra samma om kattungar men det hade inte en av mina jourkattungar läst uppenbarligen. Hon var rund som en boll redan vid fem månader.Fick höra att en pudel inte kan bli tjock men det blev motbevisat(bor man med en greyhound som äter som en häst blir det lätt lite extra gottis). Tant har gått från 4.8 kg till 4.5 så nu är det bara ett hekto kvar tills hon är i mål
Men sjäääälvklart blir alla hundar som tränas med positiv förstärkning tjocka för de "matas med köttbullar hela tiden"
Visa bifogad fil 69219