Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är han för ras? Fin hundGammelhunden Sigge, 13 år och 4 månader:
Får jag fråga vilket program du använder för att redigera dina bilder? Verkligen fina bilder!Jag har inte riktigt haft tid att redigera några bilder på senaste tiden.
Här är två bilder jag fotade för två veckor sedan.
Iza tycker verkligen om att bli fotograferad.
Reka står ut med det ibland.
Jag använder Photoshop cc och camera raw. Tack.Får jag fråga vilket program du använder för att redigera dina bilder? Verkligen fina bilder!
Så fin han är, lilla Torstenpälsmonster
Visa bifogad fil 59386
Så göllig!pälsmonster
Visa bifogad fil 59386
Haha. Jag är usel på pälsvård. Mycket beroende på att han slingrar sig som en desperat ål.....Så göllig!
Du är uppenbart bättre på pälsvård än mig. Prydligt klippta fötter! Min ser ut som hon har diskborstar på fötterna.
Haha. Jag är usel på pälsvård. Mycket beroende på att han slingrar sig som en desperat ål.....
Tassarna är dock ett måste ftersom den stackaren halkar omkring som Bambi. Han har liksom inget grepp i sina trampdynor och kan inte stå stilla annat än på mattor. Tassarna glider omkring så han trampar om hela tiden. Vet inte om han har dålig kontroll elelr om de helt enkelt är väldigt hala.
Det har dock det goda med sig att han inte kan hoppa upp i möbler för han kan inte skjuta ifrån.
Fullkomligt underbart!Han får önska sig sugproppsskor i julklapp!
Brist på grepp, så väl som självförtroende, är inget min lider av.
Här skulle man ta kort på sambo och raukar där han står lite chill. Och helt plötsligt kommer en Pappi-gecko rusandes och ger sig på en mkt märklig bergsbestigning. Why liksom? Så orimligt!
Visa bifogad fil 59503