Bedårande. Sötaste staffetiken jag vetVisa bifogad fil 61446
Valde marknadens fulaste täcke, men nu syns hon iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bedårande. Sötaste staffetiken jag vetVisa bifogad fil 61446
Haha, valde alltså samma färg med.Det var färgen som åsyftades. Modellen på täcket är perfekt!
Haha, själv försöker jag välja allt i orange till Ebrah och är sur över att det där täcket inte sitter bra på henne Är egentligen inte förtjust i orange, men tycker att hon passar i det (och gillar det nog generellt på hundkläder)Visa bifogad fil 61446
Stort grattis på födelsedagen T!
Har precis köpt ett fast blått till Sigge. Men funderar på att skicka tillbaka, sitter bra men hade hoppats på att det skulle vara varmare? Hur upplever ni det?Själv har jag det täcket för att jag tycker det är fint
Antar att det är ett Hurtta Expedition Parka?
Jag tycker det verkar vara varmt. Ammo är oftast riktigt varm under sitt, även när han ligger i bil.Har precis köpt ett fast blått till Sigge. Men funderar på att skicka tillbaka, sitter bra men hade hoppats på att det skulle vara varmare? Hur upplever ni det?
Men avslappnad, det är han definitivt. Lilla TorstenPappisar byter tydligen päls som ettåringar. Han ser ut som en sliten fårskinnspäls...
Visa bifogad fil 61641
Hmm ja, Sigge är ju (numera) typen som fryser i BoT nättäcke+ett äldre hurtta.Jag tycker det verkar vara varmt. Ammo är oftast riktigt varm under sitt, även när han ligger i bil.
Upplever honom nästan för varm om han har det när vi är ute och går, även om inte han verkar bekymrad. Jag har ju dock bara täcke på om vi tränat eller om vi ska stå still mycket.
Jag har en expedition parka i beetroot till en av mina, en riktig fryslort utan underull. Hon håller sig riktigt varm med sitt, jag upplever att det är mkt varmare än det gamla hurtta-täcket med pälskrage Jag har en "hurtta body warmer" som jag har tänkt ha under när det är kallare än minus 10-15ish. Jag är supernöjd med täcketHar precis köpt ett fast blått till Sigge. Men funderar på att skicka tillbaka, sitter bra men hade hoppats på att det skulle vara varmare? Hur upplever ni det?
Låter lovande, tack!Jag har en expedition parka i beetroot till en av mina, en riktig fryslort utan underull. Hon håller sig riktigt varm med sitt, jag upplever att det är mkt varmare än det gamla hurtta-täcket med pälskrage Jag har en "hurtta body warmer" som jag har tänkt ha under när det är kallare än minus 10-15ish. Jag är supernöjd med täcket