Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har "barnbarn" på besök
En smula skeptisk mot energiknippet Skrutt till en början, men nu flänger de runt som om de aldrig gjort annat Finns ingen som kan motstå Skruttcharmen nån längre stund
Alltså, din hund är så bedårande söt! Jag som inte är så bra på olika raser undrar om det kan vara en finsk lapphund... (jag känner egentligen bara igen labradorer, shibor och lancashire heelers)En som älskar att vara på utställning!
Tänkte just att det var en bister min från höstälskaren, men sen såg jag parentesen. Stackars Svansson att behöva stå ut med sådan, rentav kränkande behandling Han och Skrälle är så lika i sin livsfilosofi!Den här stora fjanten är så nöjd med att det är höst
Visa bifogad fil 37427
(Mindre nöjd med att @Sleepan hade godis som han inte fick tillgång till asap utan var tvungen att VÄNTA och bli fotad innan han fick sitt godis )
Ja det är svårt att vara helt igenom lycklig när en plågas så! Skrälle och Svansson borde ha en stödgrupp för alla som tvingas genomlida sådana matrelaterade kränkningarTänkte just att det var en bister min från höstälskaren, men sen såg jag parentesen. Stackars Svansson att behöva stå ut med sådan, rentav kränkande behandling Han och Skrälle är så lika i sin livsfilosofi!