Alltså..
Vad är det för hundar jag har? Den ena kryper in under sängen, den andra in i torrfoderpåsen
Vad är det för hundar jag har? Den ena kryper in under sängen, den andra in i torrfoderpåsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag bara älskar hennes uttryck. Hon ser alltid så GLAD utFöre..
och efter!
Haha! Hon är verkligen alltid glad! Mitt lilla lyckopiller!Alltså, jag bara älskar hennes uttryck. Hon ser alltid så GLAD ut
Så underbart Förut tänkte jag att det bara gick att se skillnad på dina två för att den ena såg valpigt glad ut och att det säkert skulle ändras när hon blev äldre, men nu ser de ju ut att vara ungefär lika stora och det är fortfarande lätt att se skillnad. Det gillar jagHaha! Hon är verkligen alltid glad! Mitt lilla lyckopiller!
Vilken tur! Shiera kommer nog alltid vara den lilla glada!Så underbart Förut tänkte jag att det bara gick att se skillnad på dina två för att den ena såg valpigt glad ut och att det säkert skulle ändras när hon blev äldre, men nu ser de ju ut att vara ungefär lika stora och det är fortfarande lätt att se skillnad. Det gillar jag