Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi var ute i skogen igår. Kopplade lös Wahidah för att kunna ta mig fram lite lättare och passade på att fotografera lite när det var så fantastiskt ljus överallt.
När vi sedan kom till en tom kohage fick hon springa lite mer
Här fick grabbarna varsin ensamstund med matte på förmiddan. Boss fick en försiktig gymnastikpromenad i skogen
Frodo inkallning- och vattenträning. Han är tuff som sjutton och simmar gladeligen ut en bra bit för att hämta leksaken. Bådar gott inför sommarens fysträning!
Fridolf både lek, bad och vallning. Han är inte alls lika badglad som de andra, och ägnade mer tid åt att ha ångest över att flodhästen flöt iväg än åt att faktiskt fånga den...
Vilken fin rottiskille du har!! Hur gammal är han? Härligt att se så fin kontakt
Senaste bilden på Nessi efter dagens blodspår, den som säger att labbar är långsamma och feta har inte träffat denna madame.. Jevvlar vad jag fick kämpa för att hänga med i spåret!! Får nog hänga något tungt i selen nästa gång
Efter dagens varma lydnadspass åkte vi till sjön och jagade pinnar. Mattis tycker det är så roligt att bada så han vet inte till sig och jag får nästan släpa iväg honom när vi ska gå hem Men han är sjukt dålig på att simma, så det får bli flytväst på honom så han får upp ryggen och baken lite
Hundträning Jag hade en tranare som lanade ut sin "fardiga" lydnads-hund som kunde ga fot nar jag var jatte gron sa jag fick kanna pa hur det skulle...
Hundavel & Ras Hej,
Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma).
Vi bor i Skåne...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.