Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha va? Jag har en extremt dåligt uppdaterad blogg men lite bilder och lite uppdatering finns där . Tyvärr inte någon bild på en söt labradorvalp tyvärr... Men en svart kelpie om det duger. Har du kvar några av dina? Jag har för mig att den ene hamnade hos en annan bukemedlem (blev det några valpar?) och den andre gick bort för några år sedan?
Fin liten labbe Finns inget goare!! (eller mer pirayalikt)
Försökte ta lite fina kort på mina labbar idag, de hann knappt fastna på bilden.. Så såhär blev resultatet..
Den svarte är 10åriga Frasse och den gula är snart 3åriga Nessi:
Juridik & Ekonomi https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kronofogden-tog-evas-saker-trots-att-hon-saknade-skulder
Känns som det saknas information, att låna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.