Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Okej, jag vet att bildkvallan är rätt kass, men jag tycker att min spretiga ungräv börjar vara så himla vuxen! :love:
Sund, snygg shiba tycker jag. Helt opartisk förstås! Det är synd att jag inte kan ställa henne.

Och hör och häpna! I Skottland växer inte bara kalkonskinka på träd, utan inhemska hundraser har dessutom utvecklat en speciell teknik för att kunna få tag på de saftiga, näringsrika frukterna. De har slutat gräva efter grävlingar och klättrar helt enkelt på lodräta trädstammar istället - skam den som ger sig! ; )
9HRi.jpg

Utlänningarna försöker också, men de är inte lika adepta på den nya tekniken. (däremot har de längre ben.)
5LgR.jpg

*kl*

Här är min lilla sovandes i mattes famn i soffan för några dagar sedan.

lillan_50e08ad3ddf2b32cd200b621.jpg

Jag började från andra hållet - sista bilder blev först redigerade. Därför är de så där i kvalitet men det regnade hela tiden. Flera bilder som är bättre kommer sen

IMG_6930.jpg

IMG_6934.jpg

IMG_6935.jpg

IMG_6936.jpg

IMG_6943.jpg

IMG_6951.jpg

IMG_6900.jpg

KL

nybadad och fönad samt tillfixad frisyr ( den är dock på utväxt så inte så häftig ännu. Benen ska växa på sig i flera månader till först )

efter-2_zps930d3487.jpg

posera3_zps1ab06abc.jpg

*kl* (Förresten, vad står det på hans scarf? :D)

Här är Wahidah och greyhoundkompisen innan de skulle ut på sista rastningsrundan igår. Båda iförda rymningssäkra selar för säkerhets skull:
91685_1357075296.jpg

Wahidah la sig på rygg för att mysa när min vän (som pluggar till veterinär) ville känna igenom henne för att hitta lite allt möjligt, kolla ner i halsen och lite annat som hon tycker är kul att träna på.
32387_1357075298.jpg

Eftersom Wahidah sov sig genom nyårsnatten fick hon revben idag istället :)
16221_1357055505.jpg

Det står: jag är inte så farlig som jag ser ut ;) lättar faktiskt upp stämningen här bland alla hundrädda =) Han ser ju så himla läskig ut...stor,knähög, svart best...:D

Idag tränade vi lydnad i parken vid Stenungstorg :) duktig hund som fukuserade på matte trots alla shoppingsugna och hundpromenerande människor som spatserade förbi!
Platsliggning
207691_10151169576157343_159101446_n.jpg

Knappar mig själv

Här fotas det friskt!

Hård skare:
DSC_0121-1_zps867f257c.jpg

Och två bilder från idag när det var så vackert ljus här (Oredigerade, endast beskurna)
DSC_0139-1_zps14da1c4e.jpg

DSC_0141-1_zpsc82c39f1.jpg

Vilken snygging! (och ljuset var verkligen jättefint på de två sista bilderna!)

Här är dagens bild på Wahidah när hon äter lunch.
(Nej, hon orkade inte äta hela :p)
41abf906574111e2af7822000a1fb04e_7.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 392
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka