Idag är jag valpvakt åt en söt en
Åh, jag minns den där tiden med skräckblandad förtjusning. Men mest skräck faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är jag valpvakt åt en söt en
Haha! Nä, sorry! Nakenfisgrisen ser nu ut såhär:Helt underbar alltså @Elementary Hoppas på att det där var slutresultatet
Helt rimligt utseende det medHaha! Nä, sorry! Nakenfisgrisen ser nu ut såhär:
Otroligt söt på båda bilder! En fråga av nyfikenhet, varför sparar man pälsen på "nosryggen"?Har börjat vänja mig vid hans nya utseende (och färg!) nu
Han gick alltså från
till
och han har varit så himla glad och sprallig hela dagen, kanske för att han faktiskt kan se nåt nu
Jaaa, han är mitt lilla trollOtroligt söt på båda bilder! En fråga av nyfikenhet, varför sparar man pälsen på "nosryggen"?
Otroligt söt på båda bilder! En fråga av nyfikenhet, varför sparar man pälsen på "nosryggen"?
Tack för svar! Haha tja kanske skyddar lite . Mkt söt oavsett!Hittade följande på SKK:
Den silkeslena hättan på huvudet brukar också väcka uppmärksamhet. Den har sitt syfte. Från början användes rasen ofta till grytjakt och då skyddade pälsen på huvudet samt tofsarna på öronen hunden mot angrepp från djuret i grytet.
Hur mycket som är sant i det kan man ju dock undra över. Hur mycket skyddar lite päls från gnagartänder?
Nej det låter ju inte precis som det bästa skyddet! Dessutom har de flesta working bedlingtons (grytjagande bedlingtons i england) inte nån speciellt utmärkande kalufs så det borde ju motbevisa det ganska rejält.Hittade följande på SKK:
Den silkeslena hättan på huvudet brukar också väcka uppmärksamhet. Den har sitt syfte. Från början användes rasen ofta till grytjakt och då skyddade pälsen på huvudet samt tofsarna på öronen hunden mot angrepp från djuret i grytet.
Hur mycket som är sant i det kan man ju dock undra över. Hur mycket skyddar lite päls från gnagartänder?